hah ~ apa-apa jelahh .

1241642520_4e6688bb6e.jpg color splash image by EvilPuppy97


Hooray ! Hari Khamis .

Ada peningkatan diri apabila nota Sejarah dah siapp !

BAGUS ! * oke peace no war *

Yang tinggal cuma beberapa karangan T__T
dan nota PAI yang dari bulan Julai tak buatt .
* huu ~~ haru betull , takpa takpa nanti aku siapkan *

Nota KH !
Langsung tak gerak dari Lukisan Teknik hari itu .
ERKKK , cikgu cikgu jangan marahh . Huuu ~

Dan ! Nota Sains .
Kenapa semua budak kelas aku tak buat ?
T____________________T

Setakat Chapter 1 aku pun siapp .
Hadoosh ?

AHA .
Ni nak story pasal hari ni yang aman .
Tak berdebar dahh , tapi hujan tetap turun -.-





Tadi kiteorang ( budak ERT ) dah start menjahit .
Errr , salah salah .

Aku seorang je yang dah start , orang lain tengah gunting dan buat surih .
Ada jugaak yang baru nak buat pola -.-

Aku masa last day - Khamis sebelum cuti Raya tu ,
semangat aku buatt pola dekat ruang tamu !
Hee hee ~

down.png image by gurlofpink lengan baju down.png image by gurlofpink

Walaupun aku paling lambat buat pola tu .
Terkebil-kebil seorang diri sebab tak datang sekolah .
Nasib baik Nunush dan Sabsab adaa :)

Kata cikgu ,
" Cikgu rasa Fifi paling lambat buat pola hari tu , sekarang ni Fifi dulu yang akan siap jahit baju , "


OH YEAHH ! (^^,)

I take that as a compliment , ya cikgu !

Lagipun atas pertolongan cikgu jugaak ,
kalau cikgu tak tolong saya akan terkebil-kebil .

Macam masa saya nak start jahit tadi ,
cikgu takdaa saya tak tahu nak buat apaa .

Saya pun jerit , " Cikguu !! Macam mana ni !! Dok gerrok ! "
T_____________T
* takpe sebab lelaki takde pun >.< *

Lepas tu cikgu tolong pasangkan benang dan tolong bagi tutorial .
Dan banyak lagii . =') -- terharu doe





Haa , nanti hari Selasa baru jahit lengan tuu .
Wahhhhh ~~ Tak sabar nak guna mesin jahit ni !
* walaupun mesin tu agak mendebarkan aku sampai jahitan aku senget T.T *

HUUU ~~
Tak sabar rasanya nak menjahitt !
Dahlahh kain tu comell corak diaa :)

Yang Nunush dan Sabsab punya warna ungu dan ada ungu gelap sket - tak cun lahh ! ;p;p
Sebab aku tak suka sangat warna ungu gelap .





Err , tadi Ummi beli makanan ni . Daripada Ma - mak angkat aku yang aku pernah cerita tuu .
Nama makanan ni - asam gupal .

Ummi cakaplah . Aku tak tauu orang luar panggil apa .

Korang tahu tak ?
Share-share lahh ~ !

BAI.png image by gurlofpink

Comments

  1. oh.. buk fifi.. udah lama gak ketemu.. kongsi sikit asam gupal tuh..

    haha...

    ReplyDelete
  2. wah2!!!tiqah,patut lame x jupe.duk jakarta ker leni???

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers