hmm . yela yela !

9.9.10

Waktu sahur 8/9/10 : Dikejutkan dengan angkatan tentera yang sampai beberapa jam sebelum - Abelong and family .




Hai hai dan hai ! -.- Semalam berbuka puasa dengan penuh excited dan enjoy kerana berbuka ramai-ramai . Dua meja tak cukup tauu takk ! * haishh *

Cuma yang takdaa semalam ialah My Beloved Abang - Mohammad Khalil * he had to settle with something lalala * . Tapi , nasi tetap tak cukup semalam sebab lupa nak masak 10 cetong xDDD

Pagi tadi bersahur , aku sahur paling awal dan siap awal sekali sebab nak bagi chance orang lain pulaak kann . Aku pun masuk bilik .

Call Abang .
" Abang , kat mana tu ? "
" Cherating , tengah sahur . Fiey makan dah ? "
" Dah . Bile sampai ? "
" Pukul 7:38 pagi abang sampai , " T___________________T * buat lawak ke ape nehh ? *
" Oh , oke bai ! Assalamualaikum ! "
" Waalaikumussalam , "
Dan dia dah sampai , tapi tak tahulah pukul berapa -.- * pukul 7:38 kee , aku tatau sebab aku tengah tidur * Tapi yang penting semua dah ada kat siniii .


Semalam pergi rumah Matu . Awww ! Terharu tengok dia * dop sabbik dop sabbik * . Actually aku rindu , then bila dapat jumpaa terus rasa nak pelukk .

Abecik aku tanya kat mana rumah orang susah banyak ... Aku jawab maybe kat Kepong ramai kott * attention , Kepong Terengganu , bukan KL * sebab dulu aku sekolah situ .

And last sekali Ibu Matu bawak Abecik pergi rumah orang susah tuu . Dapatlah seorang dua * nak kasi beras actually , zakat zakat * . Sebelum tu aku dan Abecik dan Kakcik dah pusing bandar Kuala Terengganu dahh .

Best jugaak ikut orang ni , tapi yang tak best traffic jam * okay sila jangan baca sebab aku nak lepas geram neehhh * . Apa hal-lah shopping lagi Raya-Raya ni ?

'Kan cuti dah seminggu , tak cukup lagi ke time untuk membeli-belah ! Adoyaii adoyaii , macamlaahh raya setahun sekali je , eh eh silap ... Macamlah raya sekali seumur hidup je !

Sederhana tu cukuplahh . Tak gitu ? Ada orang takdaa baju raya pun , yang kita sibuk-sibuk nak beli itu ini apa hal ? * haa , kan dah cakap , jangan baca ! *


Okay , Semek Lilish pah cerroh dok balas mesej . Dok ahu sebab mende ! Okay , pah ni dakyoh meseh doh ! Beci nggoh gini . Sengkip tau dop , sengkip ? * bai akmboh meseh awok pah ni , delete no awok teruhh ! *

EMOSI dop ? Biarlahh -.- Padan muka * wekk wekk ! * . Baik aku main dengan Zunah daripada mesej orang yang tak balas mesej . * pe hal yang berdendam sangat ni weyh ? *


Chop ! Aku bukan nak pergi bunuh orang pun . ~.~ Takde mase nak bunuh-bunuh orang time esok orang semua dah nak beraya ni . * ape laa yang aku mengarut nihhh *

OKAY , akhir kata ... Maaf rohani dan jasmani ! Selamat Hari Raya 'Idul Fitr :) Nantikan post special sempena RAYA ESOK .

bai bai ! \\^_^//
Post a Comment