HOT and COLD .

Copyoflion_face.jpg coffee art lion image by PicPocket74

Huaahhh , hari ini cuaca agak 'mendebarkan' .
* sebenarnya biasa-biasa saja -.- *

Pagi hingga tengah hari tadi , punyalah hot gilaaa .
Bila tiba pukul 3 sejuk terketar-ketar . * duhh ! *

malunyaaww.png image by gurlofpinkchuu.png image by gurlofpink

So , hari ni biasa je .
Cuma yang LUAR BIASA kami ada kelas tambahan .
Bangga tak ? Bangga tak ? Bangga tak ?

Hari ni English .

Actually Teacher Najmiah cakap takda kelas tambahan sebab teacher ada meeting .

BUT .

Pengumuman yang telah dibuat amat sukar untuk difahami .
Perhatian kepada semua warga SHAMS , mesyuarat guru petang ini dibatalkan . * means akan adalah kelas tambahan sebab teacher tak jadi meeting *
Perhatian kepada semua warga SHAMS , pelajar-pelajar dibenarkan pulang setelah tamat P&P .
Perhatian kepada semua warga SHAMS , sesi KOKO 2010 telah pun tamat . Sehubungan dengan itu , pelajar-pelajar dibenarkan pulang selepas kelas tambahan .
Perhatian kepada semua warga SHAMS , sesi KOKO 2010 telah pun tamat pada hari ini . Sehubungan dengan itu , pelajar-pelajar dibenarkan pulang sebaik sahaja tamat waktu P&P .

So , korang nak dengar yang mana satu ?
Jadi akhirnya Sofiah pun dah bertemu dengan teacher .

Teacher cakap ADA . So , kita orang teruskan jelah .

Dan hari ni ada Karnival PUM ( Persatuan Usahawan Muda ) .
So , banyaklaa aku beli makanan -.- sebab tak berapa nak kenyang xDD

BEST BEST . Tapi tak semeriah tahun lepas .
Huuu ~

Aku beli ice-blended Strawberry + ice-cream . Di gerai 4A1 ( tak tauu nama apa sebab takdaa signboard )
Aku dan 'Ainul . Sangat bestt !

Dan beli wedges dekat Taekwondo Corner .
OH YEAHH . Appiiishh ~

Time pukul 3 tu , kiteorang semuaa turun dari kelas pergi ke karnival .
Aku beli soya dan terus habiskan -.-

TT.png image by gurlofpinkTT.png image by gurlofpinkTT.png image by gurlofpink

And then beli wedges lagi di 4A3's Zone dan ice-blended di gerai 4A1 sekali lagi .
Tapi kali ni beli yang Apple . Beli sekali dengan Zahraaa :)

Jadi lepas membeli kami terus blahh .
Pukul 3.30 teacher masuk sampailah pukul 4.30 petang . cute-1.png image by gurlofpink

Dan aku ke surau untuk solat Asar .
Then , I went home .


Tiba-tiba Walid aku kasi benda di atas . kaching-1.png image by gurlofpink
Hehe . Google jelahh kalau nak tahu itu apa -.-
* gile malas nak cerita *

OKAYLAH , kanan-1.png image by gurlofpink aku kena siapkan nota Sejarah nii .
Dan baca Sejarah lagiii untuk kuiz besok geram-1.png image by gurlofpink

BAI.png image by gurlofpink

psst... kalau Walid aku bagi iPhone kat aku walaupun aku tak mintak , korang jealous tak ? xDDD-1.png image by gurlofpink

Comments

  1. mcm mahal jer bnder tuh o.O
    tahniah2 je XD

    ps: cmner wat kotak ada rainbow yg bole tlis kot dlm tuh?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers