pelik-pelik sunggoh .

29.9.10



Hushh ! Semalam penat aku buat nota Sejarah .
Sekarang tinggal satu subtopik aje lagi .
8.6 - tapi malas nak buatt . =.="

Aku telah menjalani hari ini seperti hari-hari kelmarin .
Ya , memang dah dapat agak apa yang akan terjadi .
Bangun tidur , pergi sekolah , belajar , pergi karnival PUM , balik , tidur , online dan tidur balik .

T___________________T

Simple kan hidup aku ?

Tapi hari ini cikgu Geografi telah mengadakan kuiz mengejutt .
* jantung aku hilang selama 1 jam *
-.-

Scene pagi tadi time Geografi .

* cikgu masuk *
" Assalamualaikum , semua ! " ujar cikgu .

* budak-budak baca do'a *
" Okay jarum jam panjang nombor 3 siapa yang tak dapat duduk cikgu denda menyanyi dekat pentas Karnival PUM lagu Wonderpets , " tiba-tiba cikgu tak bagi kami duduk .

HAH ? - reaksi pelajar 2A2 .

" Cikgu nak soal , siapa tak boleh duduk jarum jam nombor 3 kena denda ! " cikgu mengulangi perkataannya .

* Fifiey kecut perut serta merta *

Hatiku ditabahkan . * walhal dalam hati rase nok teppik kuat-kuat
Lalu cikgu pun start menyoal .

Aku dah banyak kali angkat tangan nak jawab tapi cikgu tak nampak ,
sebab orang depan aku semua tinggi-tinggi bak gunung .

KESIAN AKU . ='(

Lepas tu lepas tu , aku berdiri di tempat yang cikgu nampak .

Cikgu pun tanya soalan ni ,
" Pada November hingga Mac angin ap .... "

" ANGIN MONSUN TIMUR LAUT !!! " - soalan tak habis dah jawab .
oleh Fifiey .
T__________T

Dah dah , boleh duduk . Haha .

Itu yang Form 1 , yang Form 2 pulaak .

" Okay , jarum jam nombor 7 tak boleh jawab denda yang sama tapi kena nyanyi lagu Chan Mali Chan ! " cikgu dah senyum senyum .

OK CIKGU .

Cikgu pun tanya tanya , dan ...
" Berikan saya 3 lapangan terbang utama di Malaysia ... "

* angkat tangan terus jawab *

" Kota Kinabalu , Langkawi dan KLIA !!! " tempik Fifiey secara spontan dan yakin !


T__________T * huh lenguh aku berdebar *

Tapi kan kan , yang bestnya masa soalan yang aku boleh jawab tuu ...
Orang lain takdaa pun angkat tangan , semua tiba-tiba diam .
* itulah aku , soalan orang lain tahu , aku tak tauuu , bila tiba orang lain tak tauu , aku pulak yang tauuu *



HAH .

Yang lain aku malas cerita , sebab ni blog aku .
Jadi aku cerita pasal aku jelahh .
* selfish - kadang-kadang jee xDD *





Kehidupan orang bujang . Macam nilahh .
Huahuahua ~ !

Jemputlah minum , air bujang je .
* tiru ayat dalam tivi tuu *

Hihi .

AHAH !!

Tadi aku rasa sengkip kepada Galang a.k.a Piyu .
Ade ke pergi peluk Kirana depan Farah ?
* pengarah suruh - memang punn *

Haishh ~ Dok logikk !

Kesian Baim ! Awww ~~
* Baim comell tauuu ! *

Aku pun konfius nehh .
Asal cerita drama filem ke apa ke ,
mesti sorang perempuan ni digilai 2 atau 3 lelaki .

Tak pun sorang laki direbut 2 atau 100 perempuan -.-

Buat jelah sorang laki yang lonely berjumpa dengan perempuan yang lonely ,
pastu sama-sama lonely then kahwin pastu tak lonely dahhlaa .

Huahuahua ~~ !! * confirm tak boleehh jadi director *

Okaylahh , dah nak pergi - sambung nota skett . ;pp

BAI.png image by gurlofpink
Post a Comment