pergi rumah Dato' dan Datin .

25.9.10

2697_pic.jpg image by FindStuff2

Erkk , aku ni kecoh 'kan ? Pergi rumah Dato' ngan Datin pun nak heboh . kanan-1.png image by gurlofpink

ALAA , rumah mak sedara aku buat open house hari ini . Beliau duduk di Kuantan . Suami kepada mak sedara aku tu ( pak sedara aku laahh weehhh ) dapat gelaran Dato' , so automatically mak sedara aku jadi Datin .

So , seawal jam 8 pagi semua dah siap , then pergi makan dekat kedai roti canai Padang Midin tu .
Sedaaappppppp ....... * aku pun makan nasi lemak jugaak , pastu kenyang gilaa *
food.png image by gurlofpinkwater.png image by gurlofpink

Lepas tu perjalanan ke Kuantan agak memenatkan dan aku asyik tidur jee .
Nasib baik bawak bantal strawberry CH dan teddy bear yang namanya Sundae itu ! smile-1.png image by gurlofpink

Seperti biasa , aku asyik pakai jubah hitam dan tudung biru tu je .
* sumpah , aku buat macam dah takda baju raya lainn ! *
peace.png image by gurlofpinkpeace.png image by gurlofpink

ALAA , outfit yang aku pakai masa raya kat sekolah tu .

Sebab pertama aku suka jubah tu , sebab BEST dan SELESA !
Sebab kedua ? Ehem ehemm ... Takde pape . ww.png image by gurlofpinkww.png image by gurlofpink

Tudung biru tu pulaak lembut dan 'menjadi' .
Dan colour pulaak kena dan padan thumbs-1.png image by gurlofpinkthumbs-1.png image by gurlofpink


Lepas tu lepas tu , dekat rumah mak sedara aku yang dipanggil Yong tu ...
Aku tak makan pun walhal semalam aku yang beria-ia ajak Walid pergi .
* tonoooooooooottt *

Sebab aku dah biasa makan pukul 10 pagi , 3 petang je .
Waktu-waktu lain perut aku tak lapar , jadi aku tak makan laa .

Jadi masa on the way balik tadi perut aku lapar gila ! * padah *
Dalam pukul 3 lebih gitu laa . Then nasib baik singgah rumah Ayah Njang dekat Dungun .
Ummi nak bagi kad jemputan . * sempatla aku makan lemang dan mee di situ *


Aku tengah mogok dengan semua orang sekarang ni .
Terukkan aku ? Kerana nila setitik , rosak sebelanga .
Entah , rasa nak lempang orang je . Semalam lagilah rasa nak tendang semua benda !

Sebab tu aku ajak Walid melarikan diri ke Kuantan .
* ohh ada niat rupa-rupanya * 'Ainul ingat aku nak beraya rumah Nuri .

EH EH , tiba-tiba aku rindu dekat Twilight .
Lama tak menghadap benda tuu . Aiseyhh cisss-1.png image by gurlofpinkcisss-1.png image by gurlofpink
Edward , Bella , Jacob , Alice . Semua rindu rinduu ! lovee-1.png image by gurlofpinklovee-1.png image by gurlofpinkchuu-1.png image by gurlofpinkchuu-1.png image by gurlofpink
* sebab benda tu jelah yang dapat menghilangkan rasa sakit hati aku ni -.- *
LOL

Merlin and Arthur punn ! ="(
Bila nak ada cerita-ceriti ni ! Ulangan yang Season 1 dan 2 pun takpee !
Asal dapat tengok mukaa diorang yang comell ituu ! 

uwaa.png image by gurlofpinkuwaa.png image by gurlofpinkuwaa.png image by gurlofpink

AHH , aku DOWN lagi niii .
* sampai kapan sihh ? ke ikut mood Cinta Kirana ? huh ? *

HAH , Cinta Kirana . Kenapalaa Farah tu asyik menyibuk aje ?
Dahlaa macam budak psiko ! BENCIII GILAXXX !!
* benci takyah tengok , tutup tivi pergi belajar ! *
Cehh , takde actress lain ke yang nak pegang watak Farah tu ?

duhh.png image by gurlofpinkduhh.png image by gurlofpink

Last-last si Farah tu dengan Baim dan aku rasa sangat tak sesuaii !
Sebab Baim tu watak favourite akuu tauuu ! Dia comell ^^

Raka tu pulaa asyik nangis dan sedihh je , dahlaa ekspresi muka takda langsung .
Macam tuuu jeeee . Nasib baiklahh dia tu sedap mata memandang -.-

APA HAL AKU MEREPEK PASAL CERITA TU PULAK NEHHH ?

Okay , Fifiey .. Kalau stress , sila ingat kembali peristiwa hari Khamis .


BAI.png image by gurlofpink
Post a Comment