Day 17 - An art piece




Yeay ! Today's topic is AN ART PIECE .
Dah lamaa aku nak kongsi benda ni dengan semua orang .
Heee ~ Happy happy happy PYON ! (?)
* I read Rabbito's latest post yesterday LOL *

Semua orang nak tengok ke ?
Awww ~ Malu seyhhhhhh .
Okay okay , silakan menjamu mata anda dengan ini .
^_^


" tadaaa ! " ujar anak saudaraku (?)

Actually aku nak letak arca yang aku buat hari tu .
Tapi aku cari-cari-cari-cari arca aku dekat bilik seni tadi takdaa .
@#$%^&*()~?!

Cikgu pun tak masuk - entah ke mana cikgu .
Hari tu cikgu datang kenduri rumah aku ^_^
Sebab cikgu pernah mengajar Abang dan Abang cakap beliau sangat garang .
Padahal sekarang tak garang punn , malahan sangat baik !

Ayat Abang : Mane acii !

Haha .
Okay jom sambung cerita .
Kalau cikgu ada boleh tanya cikgu ...

" Cikgu , cikgu ! Di manakah arca saya ? Adakah cikgu ingin 'frame'kan arca tersebut ? Oh , tidak . Arca saya tidak cantik langsung , cikgu ! "

* keformalan bermula T___T *

Okay , kita cerita pasal drawing di atas yaaa ?
Dah lama dah buat tuu , awal-awal tahun hari tu .
Tapi aku tinggal dalam fail seni kat bilik seni , so tadi pergi ambik laa .

*** Kenapa aku rasa Merlin nampak gemuk dalam lukisan tuu ?

Walaupun tak menjadi , tapi okaylaa tu T__T
Tapi tu laa hasil kerja tangan aku yang aku banggakan !
WARLAHHHH !!! ~~~

Kalau muka Merlin cengkung - susah lukis woo ,
muka Edward senang je sebab muka dia square .
xDDD

Hmm .


Tu gambar sebenar .
Tak sama langsung kan ?
T____________________T

Aku bukan profesional .
Aku hanya insan biasa yang takde bakat .
* cewaahhh , selalu menafikan bakat yang ada -.- *

Aku rasa itu sahaja yeahhh !
Semangat pulaak nak belajar dan exam !
Final exam , here I come !

BAII !

Eh wait , ' final exam , here I come ' or ... ' final exam , you're coming ! ' LOL

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers