Day 19 - A talent of yours


Hmm . Today's topic , a talent of mine . Speaking of talent , does it include mind-reading ? * kidding LOL * I'm not Edward Cullen okayy ! I am just a girl named Fifiey . TINK !


Gambar di atas hanyalah hiasan semata-mata kerana ianya langsung tak ada kena mengena dengan hidup aku atau pun Alya ataupun 'Ainul ataupun Sofiah ataupun Sabrina ataupun sesiapa je lahh yang namanya nak disebut sekali kat sini T____T

Bakat aku maybe banyak cuma aku tak sedar tentang potensi diri * jom belajar Sivik T.T * . Ngahaha ! Entahh , nak cakap aku pandai melukis ... aku lukis agak hodoh . Ahaaks !

Okaylaa , bakat aku adalah melukis gambar kartun dan komik dan sebagainya . Aku suka buat benda ni sebab aku rasa enjoy . Bila watak kartun boleh di'create' sendiri oleh kita ... Diberi nama dan karakter .


Contoh macam kat atas tuu . Tapi kartun aku lebih spesifik - macam real human . And usually kartun aku pakai tudung dan mata dia lawa sebelah je T____T sebab bila nak buat sebelah lagi tu dah tak ingat macam mana .

ERM . Lagi lagi , aku suka letak dialog , kadang-kadang mengarut , kadang-kadang serious . Bagi nasihat gitu laa . Sebab tu laa berlambak buku page blank kat rumah ni sebab semuanya aku beli untuk lukis . Biarlah tak cantik pun , aku letak laa dialog yang mengarut LOL

Aku memang sangat enjoy bila melukis . Sometimes tu sangat ralit sampai tak sedar apa yang berlaku sekeliling . Melukis pun salah satu cara aku release tension dan boring . Contoh time exam , kalau siap cepat , alamak aii penuhlaa page kosong kat belakang tuu .

Hiks !

Mungkin satu lagi bakat aku - buat lawak yang agak stupid . Tapi orang tetap gelaklah KOT (?) . Lawak aku taklah bodoh sangat , menyangkut paut dengan isu semasa di sekolah . Kawan-kawan aku biasa gelak dengan terbahak-bahak , aku biasa je .

Aku pun ikut ketawa jugaak biasanya . Suka tengok orang gelak , jadi aku gelaklah sekali . Tapi ...kalau contohnya cikgu buat lawak atau sesiapa yang aku hormati buat lawak , aku act biasa . Senyum je dah memadai , tak pun gelak slow - slow .

Supaya nampak sopan sikit depan diorang . Ini tak , asyik gelak KAH KAH KAHH !!!! tanpa henti dan sebab yang jelas T___T langsung tak sopan , oke ! And ...biasa kalau lawak yang berkenaan perasaan ataupun muslimin , aku tak suka sangat .

Except dengan geng SS501 aku laa . Sebab kami ada chemistry dan saling memahami kott . Tapi jarang-jarang je buat lawak tentang perasaan dan muslimin ni sebab banyak lagi benda lain yang boleh dilawakkan .

Contoh : balik lewat , park jung min , cerita yang tak interesting , Piah pada hari usrah , merlin serte gaius dll

xDDDDDD


'Ainul rabbit ! * dop sabbik terusss *

OKAY itu sajee kott ?

TATA !!

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers