Day 30 - Whatever tickles my fancy

30.10.10


Lately aku malas nak update si projeKt ni . So , memandangkan this is the last one . Aku nak tulis pasal ....'Ainul versus Young Saeng .






( . . . )
jadi hari ni i want to talk about Young Saeng .
* perhatian perhatian , bukan Yong Mun Seng ye anak² *
Yong Mun Seng dalam buku Seni okay ?

YOUNG SAENG VS. 'AINUL MUNIRAH
persamaan mereka : kedua tua dalam group T.T
* tahu² jelah siapa paling tua okayy *

kalau dalam SS501 Young Saeng the main high vocalist ,
'Ainul pulaak paling pandai bercakap .
menang pidato peringkat kebangsaan nombor 4 tauu !
* ehem² aku sekali pun tak pernah masuk pidato dan yang berkaitan ni tauu *
sebab aku ni bukannye reti cakap banyak lepas tu elaborate panjang² .

namun , perbezaan yang ketara antara YS dan AM ;
YS Shy Prince tapi AM bukan Shy Princess
sebab AM bukanlah seorang yang terlalu PEMALU DAN DEBBOR .
* untuk siri seterusnye akan diberitahu siapakah Shy Princess dalam group aku nih *
AM ni biasa² je . tapi malu itu mestilaa ade dalam diri setiap orang kann ?

AM jugaa amat menggemari YS nii .
sebab dia cakap YS cutee . hahak :)
lepas tu berbangga pulaak suara YS paling sedap .
* huh , jangan riya' okayy *

OKAY LAST .

YOUNG SAENG mase kecikk .
ade gop iras awok , Nuuu .
xDDDD
* walaupun muke awak sikit pun tadop macam China / Korea / Jepun *

HOHO .
VERY-BERRY-BERRY cute !
hak hak :)

that's all untuk Nunushes a.k.a Young Saeng :)
* hehe *
semoga do'a awak supaya YS masuk Islam termakbul , Nu .
tinggi teh cite² !
* dakpe² ambe sokong ambe sokong *
xDDD

OKAYY . tata !!
Post a Comment