Day 8 - A photo that makes you angry/sad





Inilah gambar yang membuatkan aku marah + sedih .
Sebab purse ni kena curi lepas tu ayah aku jumpa dalam longkang .
HUUU ~
Duit dah tak ada * tak apa lagi * ,
tapi purse aku ni dah buruk !

='(

Lepas tu lepas tu ,
IC lama aku ada lagii .
Kad MPH pun ada lagi * hooray ! * .
And guess what ?
Kad POPULAR dah rosak .
Kena air !

Bayangkan berbulan-bulan duk dalam longkang .
And I guessed jam aku yang dibeli kat Turki pun kena curi .
Oh , semoga pencuri tu mendapat balasan yang setimpal !
EEEEEEE .
* dendamku membara terhadapmu pencuri xDDD *

Sedih tauu , dahlaa ada resit beli buku siri Twilight .
* walaupun korang rasa tak penting , tapi bagi aku sangatlah penting ! *
Lepas tuu tiket masa pergi Jepun , pergi Osaka Aquarium .
Macam-macam yang dah rosak sebab semuanya kertas .

Duit cuma ada RM1 dan 5 Turkish Lira .
T_________________________________________________T


Sapa rasa nak sepak diri sendiri jikalau teringgal kamera kat rumah apabila abang dia nikah ?

Oh damn .
Kamera aku tak bawak pergi Puchong , tertinggal kat Terengganu .
Nasib baik Kakngah bawak .
Ni rasa nak terjun kolam ni . * LOL *


Sorry , post ini terlambat . Aku busy dengan persiapan nikah abang aku . Actually , tak boleh gune internet dekat rumah Abelong . So , susah sikitt . * aku dah bagitau dah dalam post sebelum ni yang laptop ni taknak bekerjasama dengan internet rumah Abelong T.T *

OKE BAI .

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers