Day 9 - A photo you took

9.10.10





Heh ~
Inilah gambar yang aku ambik .
Salah satunya laahh !
Tapi aku letak gambar ni dalam banyak-banyak .

Because it means a lot to me . =')
* emosi pulakk tiba-tiba *

First sebab ada nama Merlin atas tu .
Idea tu terkeluar spontan .
At first , classmates pakat tulis nama takut tertukar .
Tulis nama sendiri .

Aku pun terfikir , memandangkan aku je yang obses Merlin ...
Aku pun tulislah nama Merlin .
* masa tu Edward dah lupus dari fikiran selama 5 saat T-T *

Aku fikir-fikir balik , aku masih ada Kim Hyun Joong untuk tulis nama .
Kenapa aku pilih Merlin ?
Satu , sebabnya aku tahu Alya @ 'Ainul akan tulis nama PJM @ YS .
And one more aku lebih obses Merlin daripada Korea .
Entah , jiwa aku ni tak pernah sebati dengan Korea .
Cecececewahh ! ~

Dan tekaan aku tepat bila Alya tulis PJM T___T
Dan 'Ainul seperti biasa tulis 13 YS ke apa entahh .

Sofiah dan Sabrina je tulis nama sendiri .
* inilah contoh orang yang mengkagumi nama sendiri , syabas ! *

OH MERLIN !
Lambatnyaaaaaa Season 3 . * dah start dahh *

Tak apalah , aku akan setia menunggu .
T____T

BAII !
Post a Comment