keadaan yang rumit .

8.10.10



fall Pictures, Images and Photos

Huh ~
No , wait ...
Keadaan yang konflik sebenarnya .

Aku tak tahuu kenapa minggu ni penuh konflik di sekolah .
Relax arr wey , baru first week of PMR .
* serious , sampai berdarah hatii *

Hati aku pun berdarah jugak ,
tapi entahlahh . Tenang jelaa .
DERRR ///

Ok fine .
Alya tak angkat call aku yang banyakk .
Terjeruk jadi missed calls dalam phone dia kott =(
Mesej ? Hah , jangan haraplah .

Aku tak tauu konflik apa yang melanda kat sekolah .
BARU SEHARI AKU MENINGGALKAN SEKOLAH TERCINTA .
For this week , minggu yang penuh konflik .
* actually aku dah agak akan ada konflik akan berlaku -.- *

Diorang ni tak faham ke ?
Kalau diorang risau , aku lagilah risau .
DAHLAH ABANG AKU NAK NIKAH ESOK .

Dengan kemelut dalaman lagii .
Haish ~ Korang tau tak aku ni macam mangsa keadaan ?
Aku takda kena mengena dengan apa yang berlaku tapi ...
benda itu ada sangkut jugaak dengan aku .

BECAUSE OF ALL THEM ARE FAMILY AND FRIENDS' BUSINESS .

So what did you expect me to do ?

Stay cool and act like nothing ever happened ?
No , I'm not that kind of person .

HAISH ~
Pening aku dengan korang tau tak ?

I'm just glad I was absent last Thursday .
Kalau tak , tensionlaaa aku kat majlis akad nikah abang sendiri .

Tapi tetap serabut jugak ni !

PROBLEMS , PROBLEMS !

Aku cuma pelik , kenapa diri sendiri tension ,
orang lain jadi mangsa ?
Orang yang langsung tak tahu apa-apa pulak tu ?




rain Pictures, Images and Photos
 
OKAY tadi aku terharuu bangett .
Sebab ? Ah , it's nothing .
Just me , and ... my world .

* ni pun Kaklong bagi aku pinjam laptop Abelong sebab laptop aku tak nak cooperate dengan internet rumah Abelong ni *

HMM .
Korang doakan abang aku selamat nikah esok ea .
Nak datang jumpa aku , datang ahh .
Masjid Kuning , Kota Damansara * tak silap aku laa *

Esok , sebelum jam 10 pagi .
Err , macamlah korang nak jumpa aku sangat .
Dahlah tak femes . Huahuahua !

BAII !
Post a Comment