Maher Zain !

*** Warning this post is only about Maher Zain

Semalam abang aku nikah di Masjid Kuning @ Kota Damansara .
Lepas tu aku beserta Kakngah , Kakak dan Abang Pe'i pergi ke The Curve .
Sebab Maher Zain akan datang ke situ pada pukul 3 petang .

Lepas solat Zohor , Kakak pergi mengurut kaki T___T
Abang Pe'i pergi Reject Shop , Kakngah pergi mana entah .
Aku teman Kakak jee .

Then kami turun untuk beratur .
Supposed Maher Zain sampai kat Rock Corner jam 3 ,
tapi 3:30 baru sampaii .

Kami dah tunggu dari pukul 2:30 lagi !

Huhh , kami dahlaa kena catch up flight pukul 8 malam .
Of courselaa kena pergi awal ke LCCT kalau tak kena tinggall lerr -.-

Dahlah kena balik Puchong dulu rumah Abelong ambik barang-barang .
DAN ! Kami tak tahu pun jalan balik .
teneneneneett ~

Jalan nak pergi The Curve tu pun Abecik yang tunjukkan .

And then pukul 3:30 tu kami dah fed-up plus takut kena tinggal flight ,
kami pun terus menuju ke parking lot .
Nak dijadikan cerita tersasar pulaak pergi dekat pintu masuk utama .

JENG JENG JENG !
Maher Zain dah sampai , time tuu jugaak !

Abang Pe'i aku yang berpakaian baju Melayu sebab baru balik Abang nikah kann ,
dan colour baju dia menyerlah gituuu .
Maher Zain pun bagi salam kat dia -.- , Abang Pe'i pun hulur tangan dan bersalam dengan Maher Zain .

Fine , aku jealous .
T_________________________T
Sebab aku takleh salam laa !

Tapi maybe Maher Zain sedar jugaklaa keberadaan aku , Kakak dan Kakngah di situ ..
Sebab kami tiga beradik pakai jubah hitam dan tudung pink ( except aku pakai tudung hitam ) .

Anyway , aku tetap jealous dengan Abang Pe'i !
Sekurang-kurangnya nak jugak bergambar dengan Maher Zain .
Tak salam pun takpee .
* menjerit geram dahlah tunggu dah sejam ! *

Abang Pe'i sempat snap satu je gambar Maher Zain .
Sebab bodyguard ada seratus * geram laa ni * T___T
Walhal dalam kereta Maher Zain naik takdaa sesapa pun ! * kecuali driver *

Inilah dikatakan tiada rezeki .
Lepas incident tu kami terus menuju ke parking lot .
Dan balik .

SESAT PULAK . Entah lalu jalan mana .
Maklumlah kami ni orang Terengganu bukan orang Selangor .

Nasib baik ada GPRS dan signboard .
GPRS kat henpon Abang Pe'i , tetiba henpon takdak bateri .
DERRRRRRR .

Nasib baik sampai rumah Abelong on time .
Kemas-kemas lepas tu terus ke airport .

Tup tup nampak Yuna T_________T
Dekat International Arrival .
Okay fine yang ni boleh turun pergi bersalam tapii ..
tak boleh . KENA KEJAR MASA YOUUU !

And finally , naik flight sampai ke Kuala Terengganu tempat kelahirkanku .
Alhamdulillah sampai . Masa dalam flight aku baca buku The Short Second Life of Bree Tanner .

Bestlaa jugaak - dengan adanya watak Diego dan Freaky Fred .

HAH , masa pergi MPH ALAMANDA aku beli buku Biarlah YM Berbicara , TORMENT ( Fallen novel by Lauren Kate ) dan SOLUSI Edisi 24 . Eh eh best jugak Fallen tu ek ? Nanti aku habiskan ! Lepas final exam T__T

Itu saja .
BABAI . Wassalam .

Comments

  1. WOWW... dapat jumpa Maher Zain. *jealousjealous!!*

    ReplyDelete
  2. waahhhhh!! *menjerit sekuat hati*
    jelesnya dengan awak fifiey.
    Ahhh,,tidak.
    Mengapalah kita tak ditakdirkan jumpa dengan Maher Zain..hensem kan dia? hahaha..jeles jeles... :'(

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers