Extraordinary .



Okay , places I've been dreaming to go are Forks , Washington and Fort Bragg , California . DERR , they are just some places I've read in my favourite books =.=" .

Malam ni aku akan naik bas ke Penang , saja pergi holiday . Dua tiga hari je pun sebab Kakngah dah kena balik Terengganu 23hb ni , ada apa entah . But aku , Ummi dan Walid stay KL kejap .

26 Nov ni cousin aku kahwin , 28 kenduri dekat rumah mak sedara akulah . Beliau nikah di Kelantan kot , tapi kenduri of course dekat Besut sebab mak beliau tinggal di Besut .

Aku malas nak packing untuk ke Penang T____T . Masih tak sedar diri jugak walaupun malam ni dah nak berangkat . Entah , tiba-tiba semangat nak ke Penang hilang .

Ayat Ummi : Ingat , nanti kat Penang cari kain putih untuk dibuat baju sekolah !

T_______________T Sempat lagi nak beli kain baju sekolah , ingatkan nak pergi jalan-jalan keliling Penang je . Rasanya kami menginap di hotel kat Georgetown , nama yang diberi sempena nama King George IV . * okay aku ingat sejarah sikit sikit , tapi betul ke king george iv ? *

Tadi jalan-jalan kat Youtube . Aku jumpalah satu video ni . Pasal Fallen lahh . So , dengan wajah tenang dan hati yang tak bersalah aku pun tengok .


Itu okaylah lagi . Sekali baca comments kat bawah , aku tergelak sorang diri . Read some of the comments . Poor that guy portraying Daniel in the video . Actually , all of them !

WHAT THE HELL????!!!!!! Daniel is supposed to be good looking not....THAT!!! I think it's better to put in someone close to the book...not.....ugh... Disappointing is what it is... Luce is okay...just cut the hair... Change the setting for a better one... Change Daniel for crying out loud!!!
WTF NOOOOOOO !! NOO NOOO THEY'RE TOO UGLY !! -.- .. AND DANIEL'S SUPPOSED TO BE HOOOOOOOOOOT !! T_T
who ever made this seriously needs to read the book...daniel is blonde and better looking he,s also wearing a leather jacket with the scarf...and luce cuts arrianes hair to look like her own jeesh its not that hard to pay attention to detail....

xDDDDDD You should see the video yourselves . Aku first time tengok video tu , terus off di saat tengok the guy who was portraying Daniel ! Terkezut tengok Daniel yang , yea , I think is not so good-looking like it was mentioned in the book =.=" .

But whoever posted the comments are definitely cruel ! Hahaha . Kecik hati kalau pelakon tu tengok comments diorang . Yang girl portraying Luce was not even good , y'know . I bet Lauren Kate would laugh too xDDD

Whoa , aku ingat nak baca Fallen sekali lagi tapi buku tu ada dengan Kaklong , beliau pinjam sebab hari tu aku dah habiskan dekat KL masa tunggu pengantin dekat dewan T___________________T

Rumah aku tiba-tiba ramai orang , mak sedara , pak sedara , cousins and nanti keluarga ipar Kakak datang pulak ke sini =.=" . Dan aku seperti biasa , terperap dalam bilik . Hooish ~ !

Okay ahh aku nak blah dulu . Nanti petang karang aku update lagi . Or not sebab nak kena packing dulu , kalau tak nanti kena marah T_______________________________T

BAII !

Comments

  1. 28 hari bulan .
    bukan 28 kenduri di rumah mak sedara . T____________T ramai sangat anak dia kalau macam tu =____="

    ReplyDelete
  2. hoho tu ah. pelik ngat. hoho.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers