Pertandingan Header Tercantik .

4.11.10



Setelah sekian lama Cik Zati mentag aku untuk join kompetisyen ni , aku pun akhirnya akur yang aku kena masuk . Nanti takut Cik Zati tersinggung pulakk . Hadoi !

Aku amatlah berbesar hati kerana ada jugak orang yang sudi tag aku sebab selama ni takdaa pun . HAISH ~ Adalah hari tu seorang . Kuikuikui ~

So , aku kena tulis post pasal pertandingan ni . Hmm , aku buat je header aku tu , tetiba nampak 'okay' dengan blog ni so tak tukarlahh . But seriously aku dah nak jeluak tengok header tu xDDD

Nantilah buat header baru . Kalau rajin . Sebab sekarang ni memang mood orang tengah malas malas . Sebab exam baru je over kan so ingat nak relax sikit .

Ke korang nak suruh aku study buku teks form 3 ? T____________T

Tarikh tutup : 6/11/2010 * fuh , nasib baik ! *

Syarat :
  1.  Buat post mengenai pertandingan ini . SIAP BOS
  2.  Pastikan gambar-gambar yang ada dalam post pertandingan ini ada . YES SIR
  3.  Letakkan link pada post yang direct terus ke pertandingan tersebut . HAIPP !
  4.  Tag 3 orang kawan . OKAY alya , maisarah dan rabbito
  5.  Hantar email kepada : alienelliz@yahoo.com . SAT LAGI
  6.  Tinggalkan link kat ruangan post ini . HMM BAIKLAH

KLIK SINI UNTUK TAHU LEBIH LANJUT .

Thanks to Zati .

Harap dapatlah menang , dapatlah topup T__________T . Kredit aku dah kering .

TAAA !!
Post a Comment