A & T from Mai .


Gila malas nak tulis tajuk . Okay , award dan tag dari budak Mai tercinta yang mana followers dia dah pintas followers saya eh apa yang aku melalut ni T_____T .

 http://sitimaisarahzulhaimi.blogspot.com/ dimata kalian blog saya la tu.
Blog yang interesting * awatlah aku asyik eja interesting jadi intersecting ni * . My very good blogger friend because she is one of those hard-Twilight-fans and Glee . But not Merlin T.T

 nama blog anda dan kenapa letak nama tu.
everything T&F sebab aku dah obses sangat dengan Twilight dan Fallen . Inilah penangan buku-buku yang dibeli T____T

 nama URL blog anda dan dari mana datangnya idea itu.
http://faazmi.blogspot.com/ Idea ? Seriously , you're asking me where I got the idea ? Of course my namelah , sayang .

 apakah method dalam penulisan blog anda.
Anything . Of course tulis dalam perenggan dan suka warna-warna sikit tulisan supaya kelihatan tak boring T.T and I love writing in English but , sebab aku ni tak expert lagi , just sometimes :)

 apa perasaan anda bila lihat blog orang cantik dan menarik sedangkan blog anda tidak. (kadang-kadang blog sendiri cantik tapi merendahkan diri)
Buat muka T___T dan jealous tahap minimum , then lupakan . It's easy that way , right ?

 bilakah blog anda diwujudkan.
24th April 2009 . Aku terfikir jugak , as if I created this blog earlier , maybe in the early 2008 , there would be much more interesting things to blog about because the last year in primary school means so much .

 siapakah orang yang pertama tahu dan menjadi follower blog anda.
DIRI SENDIRI . Masa tu tak tahu macam mana nak promote blog , so jadi blogger yang kerdil dan hina jelah masa tu T__________T

 sila tag 5 nama lain untuk menerima award tersebut dan forwardkan syarat-syarat ini
Erm , anyone ? Nantilah saya inform ya awak . * jadi budak baik sekali sekala U.U *



Okay , anyway thanks Mai .
p/s: Mai , semalam my nephew showed me the book he was reading . I laughed when I saw the book title , something related to bomoh-thingy . Sort of like SIHIR dan GUNA-GUNA xDDD

Comments

  1. OIT!!kena buat quote last sekali tu jugak ke? T.T What's guna-guna anyway?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers