Titi wi Tag xDDD

30.11.10

Salam



Kotak itu ialah TITI . Orang Jepun tu ( xDDD ) kira akulah . Bunga tu kononnya TAG yang Titi bagi kat aku . Huahuahua ~ !

R.U.L.E
"Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random, things, facts or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tagged the person who tagged you. If I tag you, its because I want to know more about you."

25 random facts about me , Fifiey Azmi :)

 hanya cakap banyak dengan orang yang rapat sahaja , kalau yang tak rapat mana tuh , tak ada topik T.T

 suka dengar lagu favourite sebanyak beratus-ratus kali sehari xDDD

 sangat meminati obses dengan Twilight dan Fallen dan Merlin * aku tak beritahu pun korang mesti dah tahu X.X *

 kebelakangan ni suka mimpi benda pelik-pelik ( e.g. : ummi aku masak 9 jenis lauk sedap-sedap tapi tak kasi orang makan T.T )

 suka berangan atas katil sambil peluk-peluk teddy bear yang besar tuhh

 menyukai warna pink , purple , biru muda , hijau muda , oren , kuning dan merah :)

 berangan nak ke Vancouver , Forks , Fort Bragg dan lain-lain tempat yang disebut dalam buku T&F xDD

 nak pergi Ireland jumpa Colin Morgan T_____________T

 suka usik anak-anak saudara aku yang nakal >:P

 actually , suka kenakan orang xDDD terutama beliauuu xP

 baju yang dipakai sehari-hari mestilah matching dengan seluar ( e.g. : baju purple , seluar purple ) X.X

 agak cerewet , tetapi kadang-kadang sahaja , tak macam budak ni =.="

 tak suka shopping except for books :D:D

 suka layan movie dekat StarMovies ( 413 ) , itu pun kalau cerita bestlah >.<

 mengidamkan iPhone 4 , Nikon D1300 , tapi tak sangat pun xDDD sebab kalau ada pun nak buat apa ? laptop dah ada , digital camera pun dah ada . takyahh aaa tamak-tamak sangat :D

 amat menggemari pakaian berwarna hitam T.T

 sudah terbiasa dengan katak dan lipas sebab hari tu lipas merayap atas badan , dan katak pun sekarang ni dah jadi kawan baik sebab setiap toilet dia ada =.="

 kalau duduk depan tv dan tak ada cerita best , aku akan ambik buku cerita dan baca sambil tivi masih terpasang * biarlah rasa meriah sikit T.T *

 makanan kegemaran ialah AISKRIM !!!!!!!!!!! :D:D:D

 kalau terlalu bosan , aku akan baring atas katil dan peluk bantal golek o(*^^*)o

 apabila online , terus bukak intanurulfateha.com , dan akan Google pasal T&F&M >.<

 produk pencuci muka pilihan hati selama dua tahun : Shurah Remajah :D

 suka mengambil gambar orang lain tapi kalau orang lain nak ambil gambar aku , hehehe , aku tak nak T.T

 suka sangat mengarut dengan budak ni , budak ni , budak ni dan budak ni


25 people to tag ? Alamak ~ ! Nanti aku singgah shoutbox korang eh untuk memaklumkannya :D Hee .

T.H.A.N.K. Y.O.U. and A.R.I.G.A.T.O. for reading :D:D
Post a Comment