Family and siblings and loveee ~

Tumblr_ldquqeuwar1qenmuxo1_500_large

Assalamualaikum hearties :) Sebelum apa-apa nak inform yang aku sekarang berada di KL dan tengah guna laptop anak saudara aku yang ayah diorang merangkap abang sulung aku bagi kat diorang untuk kegunaan ramai . Eceh .

Tak macam aku , Walid aku kasi laptop untuk kegunaan aku seorang je HAHAA

Yalah takkan untuk kegunaan ramai kot sebab semua adik-beradik lain dah besar gedabak serta tinggi lampai dan sudah bekerja dan bekerjaya serta bergaya , dah ada laptop setiap seorang-lah so takyah mengada-ngada nak pinjam orang lain punya :P


Eh jom share something .
Korang anak bongsu ke anak sulung ke anak tengah ke selain daripada itu =.= ?

Aku anak bongsu * macamlah korang tak tahuu * daripada tujuh adik-beradik . Kronologi adik-beradik aku ;
LELAKI- PEREMPUAN-LELAKI-PEREMPUAN-LELAKI-LELAKI-PEREMPUAN

Eh kronologi ke orang panggil ? Lantak ah . Kekeke ~ !

Abang yang sulung semua orang panggil Abanglong . He's 36 , eh boleh jadi ayah akulah T.T

Kakak yang sulung , Kakngah . Umur 34 tahun . Not married yet :)

And then Abangcik , 32 years old .

After that , panggil Kakak je , 28 tahun married .

Setelah itu asal panggil Abang Koley , tapi last sekali panggil Abang je . 26 years old .

And the youngest brother , Abang Mus tapi sebab orang Terengganu biasanya huruf S di belakang setiap perkataan akan digantikan dengan huruf H panggil Abang Muh . After that , sebab malas sangat sebut 'abang' , panggil Amuh jer * gila malas si Fifiey nihhhh * .

Amuh umur 23 tahun . Haaaa .. Tua tak dari aku ? Sembilan tahun je =___= . Ummi lahirkan aku sewaktu umur 46 tahun , awww ~ ! Eh Fifiey sila jangan jadi gedik tak tentu pasal .

Best jadi anak bongsu * kepada anak sulung dan bukan anak bongsu , jangan jealous xDDD * tapi sebenarnya kalau jadi anak bongsu macam aku ni memang lonely lah sebab kakak dan abang semua dah kerja =____= aku masih sekolah menengah . Sobs sobs .

Huahuahuahua .

Tumblr_ldoqfrwunu1qb9uyvo1_500_large

* siaran tergendala sebab si Zunah yang kecik datang mengiau xDD *

Ouh tadi pergi Alamanda selama empat jam setengah =_______________= dengan Kakak dan Kakngah diorang beli handbags dan kasut dan aksesori wanita AAAAAAAAAAAAAAA . I don't like that >.< seriously . Aku kalau pergi mana-mana mesti cari MPH then beli buku sebanyak yang mungkin XD

Tadi beli dua buah buku bertajuk Narnia =.=' dan The Clockwork Angel . Esok nak beli The Mortal Instruments series pulak , tiga buah buku dengan siri Hush, Hush dan sambungannya Crescendo . WTH banyak gilaaaa =___= dan satu lagi tambahan My Name is Memory kalau cukup duit .

And I just got my Eclipse DVD at Alamanda today . YEAY tapi bukan boleh tengok sekarang pun . Hekhekhekhek . Nanti balik Terengganu aku tengoklah puas-puas . Eh tak , aku kena habiskan baca buku dulu . Ekekeke . Ouh bukuuuu ! I LOVE YOU !

Okay walaupun Eclipse tak berapa best tapi kalau dah minat Twilight , mana boleh benci movie dia T.T and mana boleh lepaskan peluang tengok Xavier Samuel a.k.a Riley Biers yang comell dan kiut tuh . HAHA


Okay kepada korang semua , mesti tak tahu kan apa maksud sengkip tu kan ?

Sengkip means mengada-ngada / menyakitkan hati .
Asalnya perkataan Terengganu , NYEKIK .

Strictly forbidden from using that word HAHAA .
Hakmilik keluarga Azmi B-)
* seriously , my elder brothers and sisters created the word ok *

Except with permission KAHKAHKAH

TATAAA

Comments

  1. haha :) boleh2 ...
    tapi only one yang available =___=
    yang lain dah kahwin . ekekeke ~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers