Kisah hantu . Eek !


Assalamualaikum readers  . How are you today ? Hopefully as fit as a fiddle lah ea . Kihkihkih . Seperti mana yang korang tahu , aku dah jadi hantu buku tetiba . Asal nampak buku je terus capai dan baca sampai habis . Ini pun aku paksa baca diri berhenti dari baca buku . Semalam aku baca buku The Prisoner of Zenda . Hari ini baca buku Ekspedisi .

Yup , semua novel tingkatan tiga .

Semalam aku dah buat list nak beli lagi banyak buku . Alah sudah Ummi ! Makin banyak habis duit Ummi nanti ;p;p;p . Aku list kan empat buku sahaja . Tetiba total price RM200++ . What the fish ? Aku tahulah semua yang aku list tu buku English , tapi tak payahlah mahal sangat kannn . Satu buku tak kurang RM50 . Yang tak tebal mana pun harga nak dekat RM70 .

Ehem ehem , siapa suruh aku beli buku haa ?
=.="

Okay ah . Aku dah inform sebelum ni bilik aku kena renovate kann . Buat almari baru :D:D:D . Tengoklah gambar ni sekeping =.=" .


Tak siap lagi hari ini . Derr . I miss my room lor . So , bilik penginapan aku , eh bilik sementara aku inilah rupanya ;


Sorrylah bersepah sikit . Aku tak boleh guna selimut lain , kena guna selimut polka dots tu jugak . Hee hee ~ Sebab dia lembut dan gebu . Dan aku suka gigit sebelum tidur T.T Haha . Actually bilik ni bilik idaman aku sebab besar pada bilik aku , tapi terpaksa mengakui hakikat yang bilik ni hanya untuk pengantin baru dan pasangan yang dah kahwin (",) .

Aku tak kahwin lagilah ! Lagi 10 tahun rasanya xDDD .

Walid aku bagi tanah kat Abelong aku . Mula-mula dulu Abelong bercadang nak buat rumah sewa . Baru-baru ni nak tanam pokok cengal pulak . Ummi aku cakap ,  " Hmmph ! Lagi 20 tahun nampak gayanya baru ada hasil . "

Aku balas : Lagi 20 tahun sayalah yang urus nampaknya ( Abelong aku umur 36 ye kawan-kawan ) .
Kakak pun menjawab * menjawab ! menjawab ! =.=" * : Kayalah awak nanti , Fiey !

T__________________________T

Um , korang . Ini dia hadiah untuk Kawaii Photo Contest . Teehee ~


Yang ada bentuk apple tu fungsi dia macam puncher . Boleh buat bentuk tulah . Buku tu pulak saja je beli sebab comell :D Yang novel tuhh , random picks .


Sama aje . Actually dah lama aku beli novel-novel tuh * tapi aku tak baca oke * , sebelum buat contest lagi . Okay , next presents !


Eh ini bukan ! Haha . Ini novel-novel aku yang latest . Saja je tunjuk . Kuikuikui ~ Bukan niat nak riak ke apa * tetiba je tumbok kang * . Okay dah Maghrib ni aku nak chow dulu . Have a nice day everybody !

BAII .

Comments

  1. eh comel la puncher epal uh ;)
    hee

    ReplyDelete
  2. kalau awak buat buku fallen and torment sebagai hadiah, tu bukan fifiey lagi dah. =.=

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers