Kontest Blog Terkemas ❤

Assalamualaikum So hari ini Miss Hannafauzann menjemput saya secara rasmi untuk join contest beliau yang diadakan pada 16 Disember * today ka ? yalah tu ;) * . Eleh perasanlah aku ni beliau jemput secara rasmi , eh tapi cuba korang check shoutbox >>> . Ekekeke ~ !

Terima kasihlah sudi menjejakkan diri ke blog saya yang hina nih , Kak Hana x]

Haha . Straight to the point jelah , Fiey =.=" . Berbasa basi pulak .



Contest blog terkemas ! Ekekeke ~ ! * apa hal aku suka macam ni sekarang -.-" * Aku tak tahu-lah blog aku ni kemas ke tak tapi bagi aku okay-lah . Tak berserabut . Gadgets pun sikit ajeee . Lagipun bukan 3-column pun . Aku tak boleh kalau 3-column , mesti nak letak banyak gadgets T__T

Contest ini oleh Kak Hana dan kawannya , Kak Fyza .

Syarat-syarat wajib jeng jeng jeng ( ??? ) ;

  1. Follow blog kakak dua orang tuh , tak follow pun takpe . But you must stay updated to the contest :)
  2. Mesti ada blog . kalau tak , tak boleh hadiah :P
  3. Buat satu entri bertajuk Kontest Blog Terkemas . Banner kena ambik dan tempek kat entri tuh x] Ops , link-kan banner ke blog Kak Hana eh .
  4. Submit link entry kepada Kak Hana di ruangan komennnn :D
  5. Terbuka kepada semua warganegara tak kira umur dan jantina ._.
  6. Tag tiga orang bloggers B-)
  7. Only three winners chosen ('',)
Tarikh tutup : 1 Februari 2011

Lambat lagi punn . Ekekeke . Biarlah . Nanti dah buka sekolah mana tauu dah tak boleh online . Sobs sobs sobs T__T Takpe takpe takpe . Korang rasa blog aku kemas tak ? Aiseyh lately ni suka sangat tambah gadgets =.=" .

I tag these people ;

Oh lastly ...


Kepada unknowns di atas , please be specific . Email ke apa ke =.=" kalau kat formspring macam tu takkan aku nak buat tutorial pulak . Mesti berjela-jela jawapann , kalau korang ada account formspring takpalah jugak . Hadoiii ~

Fenin eden dibuatnya . * haaa kan tetiba jadi orang nogori XD *

BAI BAI !

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers