New format ?

Salam


Assalamualaikum :D Hari ini aku ingat nak tukar format penulisan aku sikit . Lagipun font dah tukar sebab Century Gothic tak berapa sesuai dengan usia aku lor . That's why I use Arial sekarang ni , nampak lebih matang dan lebih sesuai dengan aku :D:D Macamlah aku ni tua sangat kannnn =.=" .

And ouh , malam ni aku tak tahu nak tidur kat mana memandangkan bilik aku direnovate right now . * macamlah rumah ni ada tiga bilik je , ada lapan bilik tahu takk ! * Tak apalah aku tidur bilik tetamu jelah kan . Zzzzzzzzzzzzzz . Tapi nak tidur bilik sendiriiiii . It's hard to leave your own room even though it is only for ten freaking seconds , y'know ?! Oh well . * laughs *

Nak share gambar sikit time pergi Penang hari tu . Enjoy ! :D


Photographer : James - our tour guide agent . Sort of :D


Photographer : Fifiey Azmi using Samsung Digital Camera :D


Photographer : Fifiey Azmi

Most pictures aku yang ambik gambar sebab it's MY CAMERA . Lagipun gambar yang diambil guna camera aku quality bagus sikit :D Cuma kalau kita buat no-flash , gambar dia biasanya bergegar kalau tak pegang betul-betul . Derr . Apa-apa jelah kan , banyak orang banyaklah ragamnya . Apatah lagi things like cameras , handphones etc. =.="

Erm korang . Korang mesti banyak baca buku English kan , and banyak tonton filem Inggeris kan . Banyak perkataan yang diorang biasa sebut kita tiru kan . For example LOL , JK , OMG etc. but watch out for some words . Perkataan-perkataan tu meaning dia dah tahu , kan . Tapi ada perkataan yang aku nak korang jaga-jaga okay .


Jeez .
or
Geez .

It means Jesus okay . Kita sepatutnya sebut " Ya Allah . " Jangan tiru orang Kristian ! Hush , inilah trend zaman sekarang . Asyik ikut je orang Barat kan . Aku pun pening , pakai tudung pun nak ikut Sister kat church . Alaa , yang pakai tudung Ariani lepas tu letak kerongsang dekat belakang leher tu . Nah , terus nampak bentuk leher =.=" .

Kat Terengganu ni , jarang-jaranglah tengok orang tak pakai tudung . Yang pakai seluar ketat-ketat tu , baju ketat pun memang dah menjadi pandangan biasa . Cuba pakai longgar sikit , sejuk mata memandang youuu . Lagipun , kalau remaja kat Terengganu ni , orang akan tengok pelik dan aneh dan ganjil kalau tak pakai tudung T.T Except for Chinese and Indians lah .

So , harap-harap korang tak guna lagi perkataan tu selepas aku beritahu ni . Hee ~ !

Thanks for reading . Wassalam .


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers