Older , older , older =.="

Assalamualaikum ! Ekekeke . Lewat pulak update hari ni . Semalam aku tidur awal , pukul 12 T__T Eh kira awallah tu sebab selama ni selagi tak pukul 2:30 pagi aku takkan tidur . So satu pencapaian baru sebab dapat tidur pukul 12 =.=" Lepas ni bolehlah biasa-biasakan diri tidur pukul 10 malam pulak . School dah nak bukak ('',)


Hehehe  Oh hari ini tak ke mana-mana * macamlah hari-hari sebelum ni aku ke mana-mana * . Hahaha ! Oh hari tu aku pergi makan RFC , Radix Fried Chicken . Alaa produk HPA tuh . Kedai dia macam KFC-lah  sikit sikit . Tapi tema diorang warna oren , bukan merah . Alaa kenapa tak buat warna pink T__T

Tak boleh nanti hari-hari aku nak pergi sana =.="

Best jugaklah tapi time nak order makanan tu kena beratur panjang . Dahlah banyak jugak makanan takde , chicken chop boleh tak ada korang bayangkan . Coleslaw pun tak ada ! Nasib baik mashed potato dia sedap tahap kaw kaw ! Ayam dia pun okay .

Air berkarbonat * sebut jelah air gas ._. * taklah bergas sangat macam F&N tuh . Tapi time aku pergi tuh air Cola dia tak ada , yang ada air strawberi dan oren . Haish ~ So rasa agak bengang sampai tahap nak nyanyi lagu Bengang by Akim sebab dahlah beratur panjang dan lama sebab yang ambik order tu lemah lembut ( atau bahasa kasarnya lembab ) .

Kakak : Bukan lemah lembut , lemah lembab .
Kakngah : Kita kena tengok masa jugak kan kalau nak lemah lembut . Kalau nak ambik order tak payahlah .
Fifiey : Nak lemah lembut depan mak mertua-lah !!!

T___T

Oh , untuk mengelakkan I disekeh oleh Mai ...



Tadaaaaaaaaaa ! Aku bukan minat pun Taylor Swift ni , minat sikit-sikit je sebab aku suka lagu Love Story tu jer . Tapi disebabkan sekarang ni aku suka sangat edit gambar * memandangkan aku tak ada kerja * , aku buatlah wish ni . Sesiapa nak gambar tu , klik dan save . But don't claim it's yours because it's MINE ! LOL

Cakap pasal birthday ni kan ... * tengah terasa dengan sangat mendalam T__T * Birthday aku in just one month ! AAAAAAAAAAA . Alamak alamak alamak ! Tue tue tue ! Form 3 sudahhh . 15 tahun sudah hidup di muka bumi ni . Dan dalam masa umur 15 tahun , aku akan menghadapi PMR X.X


Hmm , cakap pasal birthday jugak .... Tadi aku Google-lah sesuatu . Birthday Colin Morgan , Robert Pattinson dan Kim Hyun Joong . Birthday CM dan KHJ aku ingat sebab CM lahir bulan Januari sama dengan aku :D:D , KHJ sebab asyik duk sebut-sebut pasal dia dulu . June .



All in 1986 . Aku pun tersedar dari mimpi yang panjang T___T Lerr , selama ni aku memang minat orang yang umur 10 tahun lebih tua ke ? Kuikuikui ~ Tak perasanlah pulak tahun diorang lahir sama . Lepas tu aku pun tersengih =.=" Maknanya diorang umur 24 tahun-lah ! Aku 14 * tak lama lagi masuk 15 ye bai * .

Tak apa , sebelum aku sempat masuk 15 tahun , Colin lebih dulu masuk 25 tahun . MUAHAHA * eh eh kejamnya *

Eh eh korang cuba tengok gambar tu betul-betul . Robert nampak macam inhumanly handsome xDDD , Colin pulak kemerah-merahan telinga dan hidungnya =.=" . Hyun Joong je natural beauty , maklumlah duta produk pencuci muka kenalah jaga wajahnya supaya berseri-seri LOL LOL LOL

BAII !

p/s : grrr ... dah lima kali aku
download episod ketiga
tak dapat dapat Dx

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers