Reunion standard six ( O.o )

Assalamualaikum Tee hee hee ~ Hari ini kan kan kan * eh eh gediknya =.=" * aku pergi reunion dengan ex-classmates masa darjah enam dulu . Nak kata best tu ..it's not the best word to describe-lah . Over all , we had fun . Kahkahkah ~ !



First sekali , kiteorang dah atur dah nak makan dulu kat KFC Mydin , Kuala Terengganu * yalah takkan kat KL kot ('',) * . And then kiteorang pun makan makan . Nyumm nyumm ! Tak ada tempat lain dah yang senang nak pergi dan dekat selain Mydin T__T

Aku tak makan pun , aku dah kenyang sebab pagi tadi aku makan ayam tandoori nyummmmmm ! Best . Tapi tak naklah cerita pasal makan ayam tandoori , kita nak cerita pasal reunion kat KFC ! Eh tapi makan ayam jugak . Ngehngehngeh .

Aku tak makan pun . Mirul cakap aku diet =___= Actually aku tak biasa makan tengah hari . Kalau makan pun pukul 3 petang atau lebih-lebih sebab dah terbiasa . Sebab sekolah aku kan balik pukul 3 , so sampai rumah mestilah 3 lebih lebih lepas tu baru makan :)



Oh ramai jugak yang datang , 13 orang =__= Eh kira okeylah tu tau , sampailah jugak sepuluh orang . Enam lelaki , tujuh perempuan . Actually awal-awal tu ramai lelaki pada perempuan tauuu ( !!! ) tapi nasib baik Diyana dan Izyan datang . Heee ~ Ini dia manusia-manusia yang comell dan baik hati datang ;

 Fifiey * nama dia dulu jugak xDDD *
 Farhana
 Halimatul
 Aida
 Wan Suraya
 Diyana
 Izyan
 Amirul
 Amir H
 Ayub
 Amir M
 Anas
 Faiz

And then budak-budak lelaki meminta diri untuk pergi ke mana entah aku pun tak tahuuu . Kami yang perempuan ni beransur-ansur nak turun tetiba Amirul dan Faiz naik semula ke atas tanpa sebab yang jelas tapi Amirul seperti biasa memang mengada-ngada =___= .

Dia mintak ayam yang Diyana tak makan . Oh memang Amirul dari darjah lima memang agak annoying sebab tu aku suka buli dia MUAHAHA ! * yep , aku memang suka buli orang sikit dulu shhh jangan bagitau sesapa xDD * Tak percaya ? Tanya Alya :P

And then budak-budak lelaki meninggalkan kami semua * tak touching pun ikut suka dioranglah diorang nak pergi mana * . Aku pulak beratur nak beli makanan untuk anak saudara aku si Rabia kat rumah . Asalnya dia nak ikut , tapi aku goda dia kalau dia duduk rumah dia boleh main laptop .

Dan godaan itu berjaya xDDD



Banyak tak beli barang ? =__=

Tak tak tak tak ! Kami tak beli semua tu . Gambar tu menunjukkan kami pergi shopping kat Mydin :) Kakak Aida suruh beliau belikan perapi Sunsilk xDDD . Dan Halimatul nak beli seluar trek tapi semua seluar trek besar-besar jadi dia tak jadi beli akhirnya dia beli losyen Safi BalQis * ehh sabbiknye ! * .

Yang lain tak beli apa-apa pun . Just window shopping aje . Then budak-budak lelaki cakap nak datang kat kiteorang tapi kiteorang tunggu tetap tak sampai-sampai . Last sekali kiteorang jalan kaki ke Giant di sebelah rumah seseorang xDDD

Oh dan Halimatul beli Safi Balqis dekat Giant bukan kat Mydin . Haha ~ ! And then masa tengah beratur tu ada sesuatu yang menyakitkan pandangan mata tetapi ahh hiraukan benda tu dan kami teruskan beratur =.=" . Tetiba aku , Farhana dan Matu membebel pasal harga Kinder Bueno & Joy yang mahal gila nak mampos tuh =__= .



And then nampak budak-budak lelaki kat tingkat atas tengah main kat playground Dutch Lady xDDD . Farhana pun ajak naik atas . Masa tu Wan Suraya dah balik sebab dia datang dengan family dia , family dia pergi shopping .

Kami pun naik atas dan diorang main kat arcade . Aku gelak-gelak comell tengok diorang main macam budak-budak . Lepas tu check purse aku banyak gilaaa duit RM1 dan sesuai dibelikan token untuk main game tuh . So aku bagilah Matu RM1 , Farhana RM1 . Kehkehkeh ~ !

Aku tak main chop ! Aku gelak je tengok diorang . Dah lama tak tengok orang ketawa , happy happy . Best ouh ~ ! Aku pun terhibur dengan diorang . Paling best tengok Anas main game untuk kanak-kanak riang dan Ayub main macam budak-budak . Wakakaka .



From left ; Halimatul , Aida and Farhana . Nak try ? Sila kembali ke jalan yang benar okay bai ('', ) .

We had fun tapi sayangnya kita kena balik dah sebab nak solat Asar dan Walid aku pun dah sampai . Halimatul , Farhana dan Aida tumpang akuu . Hekhekhek ~ ! Biasalah , dari dulu sampai sekarang memang kuota kereta aku takkan pernah kosong T__T . Tak percaya tanya Nunu , Lya , Piah .









Anak saudara aku si Rabia tengah melalak kat belakang ni lagu Maher Zain . Siap pakai sikat rambut jadi mikrofon lagi =________= . Menjerit-jerit bagai nak runtuh rumah ni tau tak . Tetiba dia diam tadi , aku pusing belakang , tengah guna mikrofon miming lagu Barakallah xDDD



Haa kan =______= . Aku sendiri pun tak pernah macam tu sekali tau tak , dengar lagu apa sekalipun . Rockafella ke budak ni . HAHAHA

Kiteorang baru lepas tengok Awan Dania tadi . Eh Idora a.k.a Marsha AF3 sangat sengkip dalam cerita tu oke . Ehh mana-mana cerita pun dia jadi damn evil kan termasuklah Dottie pun dia dan cerita apa kat TV3 pukul 6:30 petang tu ? Apa-apa jelah .

Best jugak ouh jadi Dania sebab boleh fly sana sini . Aku baca news kat Internet yang diorang shoot dekat Seoul , Korea dan Perth , Australia ouhh . Best ! Aku nak pergi Australia nak tengok kangaroo . Korea tak sangat , tapi kalau Hyun Joong sambut aku dekat airport naklah xDDD



Oh and seperti biasa Gambit pun berlakon memegang watak yang sengkip . Seperti biasa dalam banyak cerita lain , jalan cerita lebih kurang sama . Suka sama suka dengan seorang lelaki , tapi keluarga tak suka =\ and then ada seorang lelaki ni berlagak sombong buat-buat kejam tapi sebenarnya suka dekat perempuan tu .

=__________________="

Agak-agak korang siapalah yang jadi pilihan Dania last last ea ? Awan Dania musim 1 , Dania berkorban demi kawan dia * nama apa entah aku mana ingat nama orang yang kejam nih kan * sebab kawan dia tu suka dekat lelaki sama dengan dia ( Remy Ishak ) so dia tukar tempat kerja jadi FA dekat Firefly daripada AirAsia .

Lepas ni berebut dengan Cik Zee pulak ah tu .

Dah dah Dania , pilih je si Akmal tuh walaupun bukan taste kau . Kahkahkah .


Ops tetiba anak saudara aku main teddy bear pulak =__= . Macam-macam . Tak apa , aku mak saudara yang baik jadi tak boleh marah-marah nanti orang benci . Apa aku merepek ni entah aku pun tak tahu maklumlah jiwa agak lara sikit ( ? ) .



.
.
.
.
.
.
.
.

As korang tahu Cinta Kirana dah tamat kan petang tadi . Dah lama aku tak tengok , aku hanya menantikan episode last je . Tadi aku tengoklah sikit yang dekat last last tu macam bangang je kan wahkahkah . Tetiba Kirana pukul-pukul Raka macam apa je =________= .

Galang dan Kirana tak habis-habis dengan konflik , last sekali Baim dan Farah yang kahwin dulu .

Hmm aku rasa post kali ini dah cukup panjang lagi berjela-jela so aku stop sini jelah ea . Nak baca lagi ? Esoklah . Oh esok aku tuition dan lusa aku tak pergi sebab aku nak pergi KL . Woohoo !


TATA , love you all :)

Comments

  1. laaa.. anak sedara awk beso doh.. ingat 4 5 thn baru..

    ReplyDelete
  2. Betul tu! Last part Cinta Kirana episod last mcm bangang. Tapi kan, part last tu mcm Raka kawin ngan Kirana je. Galang keje. Benci pulak bile Cinta Kirana dah habis.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers