SHAMS ❤ 3 Ibnu Qudamah

22.12.10

Assalamualaikum  How are youuuuu ? Fine ? Great :) Lalala ~ Semalam tak update sebab malas . Aku tengah rajinkan diri buat cerpen balik duh =_____= . Dah dah tak payah tanya kat mana aku tulis cerpen tu , kalau korang peka korang tahu apa URL blog tu :P

So today hari ini ... Setelah melihat entry Mai yang ini , aku pun terdetik hati nak buat jugaak . Huhuhu . We're in the same shoes =") Walaupun kasut masing-masing lain saiz tapi tak kisah ah tu . Hish !


Next year punya kelas . Alhamdulillah , muslimat kelas 3A1 dan 3A2 sahaja :) Tapi mestilah ramai kelas 3A1 kannn . Sobs sobs sobs ! Dapat 7A pun duduk kelas kedua tauuuu . Tapi tak apalah , redha jelah sebab 'Ainul dan Sofiah masih sekelas .

Cuma tak best ah berpisah dengan semua orang terutama Didi , Tommy dan Wanie :( Lagi lagi dengan Lilishes dan Shabish shabish . Huuuu ~ Geng SS501 terpisah . Aku pernah cakap dulu masa ahli kumpulan SS501 * yang sebenar * berpecah belah ;

Adakah ini petanda geng kita akan berpecah jugak ? WAKAKA . Tak adalah gurau je .

T__________________T

Hambik kau kan dah jadi kenyataan . Sobs sobs sobs . Betullah , Park Jung Min dah out dari SS501 cuma belum official je =___= . Baby Hyung Jun pun out jugak . Tinggal Young Saeng dan Kyu Jong jer . Tak apalah , redha redha ....


Ini yang boys . Kalau tak silap aku . Aku bukan ingat pun tapi yang dapat masuk kelas 1 memang ramai =__= . Jealous ni tahu tak ? Sebab kebanyakan diorang dapat 8A . Huaaaaaa . Tapi baguslah kan ramai dapat masuk kelas depan-depan . Bukan setakat ramai , SEMUA :)

Alhamdulillah 2 Ibnu Qudamah hebat-hebat belake . Harap PMR 9A belake , amiiin .

And harapnya ada yang ikut jejak langkah Kak Aimi Atiqah ea . Hahaha ~ ! InshaAllah .
Kak Aimi Atiqah pelajar cemerlang PMR 2009 peringkat kebangsaan tauu :)

Hari last day sekolah hari tu , aku main Saidina dengan Tommy dan Didi dan Nunu . Then after that , aku menyesal pulak main sebab lepas ni mesti akan lagilagilagi rindu dengan Tommy dan Didi . Huuu ~ And then tinggallah aku dengan Nunu je dalam kelas lepas tu .

Aku dan Nunu pun meluahkan feeling masing-masing . Sobs sobs sobs . Sama-sama sedih tapi tak menangis . And then kami keluar kelas , bertenggek dekat koridor dan aku pun nangis . Nunu kat sebelah . Haru betul saat tuh . Nunu sedar kot tapi dia biarkan je takkan dia nak cakap ;

FIFIEY ! STOP CRYING , BEBEHHHH !!! I'M HERE , BEBEHHHH !!!

Dah lama aku lempang dia kalau dia cakap camtu .
=_____________=

Tadi call Nunu . Ikuti perbualan aku dengan Nunushes :)

Fifi : Helo , Enu !
Nunu : Oh . Fiey ! * bunyi bising kat belakang *
Fifi : Awok kat mane ow ?
Nunu : Kat rumoh kawan saye !
Fifi : Ohhh . Saye nok tanye satu soalan . Se je !
Nunu : Mende ?
Fifi : Wani duk kelas mane ?
Nunu : Wani duk kat mende tuu ... Gong Tok Nasek .
Fifi : Awok jangang aaa . Saye tanye ye duk kelas ane tahun depan !
Nunu : Oh . Hahaha . 3A1 , bakpe ?
Fifi : Dok mende eh . Saje je , nok wat senarai .
Nunu : Oh , ok .
Fifi : K bai assalamualaikum .
Nunu : Ok waalaikumussalam .

._.

Luckily I'm with her again next year . And Sofiah . Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . Alyaaaaaaaaa ! Saya nak buli awakkkkkkkkkkkkkkkkk . Dan Didi dan Tommy x{ HUUUUUUUUU ~

Kahkahkah .


Walid baru letak whiteboard dalam bilik aku :) So aku kan suka tulis tulis anything I like . Merlin ke Twilight ke Hyun Joong ke Fallen ke apa ke =___= Tapi aku tulis 2 Ibnu Qudamah loveee jugak akhirnya =") Nostalgia 2010 * eceyhhhh * .

Aiseyh . Biarlah muslimin agak sengkip pun selama ni tapi bukan selalu diorang sengkip . Tapi macam tulah , best jugak sekelas dengan diorang . Walaupun awal-awal tahun suka cari gaduh and then mid-year gaduh lagi akhir sekali berbaik jugaak =')

Kalau diorang tak ada , senyap sunyilah kelas tu . Tak ada lagi nak perang-perang mulut macam rasa nak tumbuk je diorang sampai pengsan . WAHAHA kesian diorang selalu kena mengalah LOL . Dan walaupun diorang buat salah diorang tak pernah kena marah sebab diorang akan buat lawak lepas tu =____=

And then kiteorang pun gelak HAHAHA


Walaupun setiap kali letak gambar , asyik gambar ni je walaupun dah tahu si ketua kelas Anwar pejam mata =___= dan gambar ni pun tak lengkap dan mana-mana gambar kelas pun tak pernah lengkap sebab gambar ni 4F tak datang dan gambar dalam majalah sekolah 2Amir tak datang X.X

So bai bai Qudamahians yang comell , baik hati , happening and macammacam lagi sebab saya termasuk di kalangan orang yang masuk kelas 3A2 tapi ramai Qudamahians duduk kelas 3A1 jadi kita tak lagi bersama tahun depan AAAAAA .

Okay sorry mengarut banyak . Haha :))
So ...


Tahun depan pun Ibnu Qudamah jugak . Kehkehkeh ~ ! Best kalau form one duduk kelas 1A1 , form two , 2A2 , form three , 3A3 , form four , 4A4 , form five 5A5 . Kahkahkah . Baru gempak tapi orang dapat tahulah yang kelas makin menurun tiap-tiap tahun =__________=

Okey sudah sudahlah Fifiey mengarut .

Hahaha . Macamlah tak kenal aku , lately suka mengarut sebab tak ada kerja sangat nak dibuat . Wee ~ Malam ni pergi KL naik bas Transnasional AAAAAAA * why are you screaming a lot =.= * . Nanti balik naik kereta aje tapi yang drive Kakak dan Kakngahlah aku mana boleh drive tak ada lesen lagi .

Tapi Kakak dan Abang dah suruh aku ambik lesen , diorang cakap don't worry orang tak perasan punyaaaa T_______T Sampai hatiiii . Tahun depan diorang suruh aku pergi sekolah bawak kereta je . Okay , cepat belikan BMW / Volvo / Volkswagen satu ! xDDD



Ouh , anak saudara aku memang tak boleh blah . Jap .


T____________________________T

Dia lukis bab* kat whiteboard aku tuh ! ( !!!! ) Tercemar whiteboard aku tahu ?! Dahlah lepas tu dia tulis apa entah lebih kurang macam ni lah ayat dia , " Ini muka khinzir , muka dia macam syaitan . " =____________________= Lempang kang .

Aku pun tak tahu nak buat apa dah sebab sehari sebelum tu dia dah lukis dah lepas tu dia gelak jahat gila X.X Aku pun kaget tetiba kenapa dia gelak tiba-tiba and then lepas tu dia lukis . Apa lagi aku membebel-lah kat dia suruh padam tapi lukis balik keesokan harinya T.T

Ok tak apa aku mak sedara yang baik =="


Eh tetiba rasa sakit hati pulak . Oke tata .
Post a Comment