Well , this is LIFE .

Salam


Hari ini teramat lampau boring tanpa ada sebarang patah kata untuk diulas betapa bosan dan boringnya hari ini sehingga saya rasa nak tampar diri sendiri .

Bangun solat Subuh , tidur balik .

Bangun tidur pukul 12 tengah hari .

Mundar-mandir .

Makan brunch .

Mandi pukul 1 petang .

Solat .

Buka laptop .

Online , blogging , check .

Solat .

Tengok tivi .

Solat .

Online lagi , blogging lagi , hadap buku Fallen .

Solat .

Online / edit gambar / create picture .

Pukul 1 pagi , tidur .

Itulah rutin harian aku sepanjang cuti niii . Boring tak ? Aku yakin , esok pun sama aje . Nasib baik boleh tengok news about Breaking Dawn kat internet .

Lagi lagi , boleh tengok video Merlin . Cari gambar beliau lepas tu tempek dekat desktop . And then hari-hari tengok muka dia jelah . Serius , tak bosan pun :D

Sekarang ni tengah blogging depan tivi sebab bilik aku tengah di'renovate' . Esok esok esok aku letak gambar . Dah nak siap pun . Unbelievable sebab in one day dah hampir siap .

Cuma tak syelek aje lagi . Maklumlah , almari kayu :D:D Takkanlah besi pulak , pleaselah . Mana ada orang syelekkan besi ! >.<

BAII !

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers