Zwinky - freak ;p

Hai Assalamualaikum semuaaaaa ! So hari ini tetiba aku rasa nak share pasal Zwinky . Actually game nih dah lama sangat aku main , darjah lima rasanya :) And then masuk darjah enam dah boring , aku pun stop main . Kawan-kawan kat Zwinky ni pun bukan aku kenal sangat :\ semua tak kenal .

Yang dah jumpa in reality life ialah Syasya ataupun Syafika - kawan baik Titi .



Huehuehuehue ~ ! Zwinky dulu lain ouh . Sekarang ni format baru * ececeyh macam format exam plak xD * . Aku sebenarnya pernah jugak sebelum ni ( tahun 2010 ni la ) try buka Zwinky nih , tapi tak boleh main game tak tahu apa masalah dia x[ . So susahlah nak earn Zbucks untuk beli macam-macam :D

Semalam je chatting dengan 'Ainul tergerak hati nak tanya dia tengah buat apa . Dia tengah main Zwinky . =_____= So aku pun dengan excitednya on kan aku punya Zwinky dan terus search 'Ainul . Huahuahua ~ ! Kat Zwinky aku dah ada bilik yang lawaaa lagi comel * perasan * . Siap ada khemah tauu !



Kekekeke ~ ! Semua - bilik and pakaian , bertemakan Gothic ! Hahaha . Aku kan suka warna pink + hitam , that's why pakai kedua-dua warna tuhh :D Sebenarnya bilik tu setingkat aje , saja letak barang-barang kononnya dua tingkat =.=" * sebab barang terlebih had muatan T__T * .

Haa ! Kan aku cakap games tadii . Aku tak sangka-lah pulak selama aku tak buka Zwinky ada game baru yang agak bestlah kiranya ! Tapi still ada lagi beberapa game dulu yang masih ada . Ada jugak yang dah tak ada .. kot . Entah , aku tak teroka lagi x]



Preps vs. Goths and Alphabets tu game yang lama dah :) Best game tuuu . Yang Alphabets tu mainnya contoh ; dia bagi tujuh huruf and then korang kena bina perkataan berdasarkan tujuh huruf tu ja . Mencabar minda ! Target dia sikit-sikit jer , 9 to 11 words lah . Taklah susah sangat ;)

Fireflies , Paparazzi dan Find It games terbaruuu . Best jugak , korang try ah . Fireflies tu senang dapat mata and senanglah dapat Zbucks $$$$ . Paparazzi tu pulak kena guna arrow * terutama left arrow yang tercabut =.=" * untuk cari artis , and then ambik gambar artis tu dapatlah markah . But beware of dogs xDD and guards , policemen etc .

Game Find It memang susah sket . Nak tahu kenapa ? Jap .



Haaa ! Kecik gila korang tahu tak ?! Taklah terlalu kecik . Tapi susahlah nak cari dahlah bilik tu bersepah mengalahkan bilik aku * eyhh chet ! bilik aku tak bersepah ok B-) * . Kalau sebesar screen desktop ni senanglah aku nak cari . GRRR . Memang susah-lah aku nak dapatkan markah tinggi-tinggi ._. !

Ouhh ouhh . Game favourite aku ialah Preps vs. Goths tu . Mencabar jugak game tuh . Seperti biasa aku pilih Prep :D sebab Prep cute . Dia bunny bunny sikit :)



Dan biasanya aku menang xDD Kekeke ~ !

Yang buat aku tertarik dengan Zwinky nih sebab dia boleh dress-up avatar sesuka hati dengan baju yang comell-comell * ada jugak yang tak =.=" * dan boleh make-up serta boleh bergaya sakanlah orang kata :P Aku lebih suka dress-up cutie daripada yang dewasa punya sebab cutie cute walaupun kepala dia besar T_T



Before - After . Gothic tak ? xDDD Aku suka rambut dia sebab cuteeee . Aww ~ Tetiba pakai spek pulak walaupun aku sebenarnya tak pakai spek :D Tapi tak apalah , spek tu menampakkan kematangan * eceyh matang konon :P * .

Tapi yang tak bestnya Zwinky ni kalau tak ada kawan yang online =.=" . Tak ada orang nak chat dengan nanti =( . So boring sikitlah , itu yang main game aje tu .

Haa , untuk newbies Zwinky , wardrobe dia locked T.T Kena kumpul 2000 Zchievements baru dapat unlock wardrobe . Aku dah ada 4000++ lebih dah sebab aku main dah lama kan =.=" . And then ada jugak pakaian atau furniture yang tak boleh beli guna Zbucks , kena guna Zcard . Ciskek betul !

Zcard ni kena beli guna kredit kad lah . Hell no . Membazir ;p

Last picture !



NGAHAHA ! Sorry Sab xDDD

Oh , Alya yang tolong promote Zwinky dekat 'Ainul . Padahal aku yang promote dekat Alya dulu =.=" .

Search my Zwinky : princess_islam94

BAII !

p/s : baju sekolah
dah siap ! :D

Comments

  1. submarine!!!!
    oh rindunya pd submarine sudah tidak terkata lagi.ganas name,subz!! haha.stgh jam nk faham sbb pe awk mitok maaf fi,sbb submarine ah kot,name subz.rindu awk fiey =((

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers