3 Ibnu Qudamah 2011 ( 3A2 )

Assalamualaikum haa haa haa mesti korang dah dapat teka aku nak cerita pasal apa kan hari ini bila korang tengok tajuk post ni ? Huah panjang betul mukadimah . Kahkahkah . Tapi sebelum aku berganjak kepada topik yang ingin disampaikan , aku nak bagitahu yang aku tukar header lagi . Bukan tukar pun , just buang gambar bunny dan letak gambar muslimah . Selama ni cari kartun pakai tudung comell tak jumpa , last sekali jumpa juga HAHA

So secara umumnya , tiap-tiap tahun mesti ada cerita pasal pelajar-pelajar kelas aku yang berlainan setiap tahun =___= tapi kalau dengan 'Ainul , Sofiah , Aina dan Syaukani dah tiga tahun berturut-turut kelas yang sama . Huahuahua ~ ! Tahun 2011 semua kelas form two tahun 2010 di'streaming' dan tak ada lagi kelas Muttaqun ataupun biasanya orang panggil kelas yang hafaz al-Quran . Dah dua tahun berturut-turut mereka sekelas , jadi masuk tahun 2011 mereka dipisahkan .

Tahun 2009 , kelas 1 Ibn Zakwan ( 1A1 ) merupakan kelas Muttaqun , juga bagi tahun 2010 , kelas 2 Ibn Zakwan ( 2A1 ) . And then kelas Muttaqun kedua , tahun 2009 diorang kelas 1 Ibn Qudamah ( 1A2 ) , tapi tahun 2010 diorang kena tukar nama sikit , jadi 2 Ibn Sina ( 2A4 ) . Tapi tahun 2011 , diorang semua berpecah dan dah tak bergabung meletop dah . HAHA

Jadi hari ini jom kita bercerita panjang lebar pasal classmates aku yang baru di 3 Ibn Qudamah ( 3A2 ) yang besttt ! Sangatlah happy duduk kelas ni , dan rasa sangat selesa dengan persekitaran dan atmosphere :) Sebab semua orang bersemangat waja dan bekerjasama ! Dan yang paling penting , SEMUA ORANG BAYAR DUIT KELAS ! YEAHHH ! HAHAHA

Kita mulakan dengan muslimin dulu okay :)

Arif Hasanuddin - 2A4 2010
AJK Kebajikan

Afiq Ridhwan - 2A4 2010

Amir Hisyam - 2A4 2010
BPDS SHAMS ( disiplin )

Irfan Farhi - 2A4 2010
AJK KEBERSIHAN

Ahmad Nasruddin - 2A1 2010
BPDS SHAMS ( disiplin )

Adib Karimi - 2A3 2010
BPPSS SHAMS ( pusat sumber )

Adam  - 2A2 2010
AJK Tarbiyyah & BPAS SHAMS ( asrama )

Zulfadhli - 2A2 2010

Faisal - 2A2 2010

Syaukani - 2A2 2010
Ketua kelas

Syakir Ishkar - 2A4 2010

Aiman - 2A4 2010
Setiausaha kelas

Izuddin Hazim - 2A3 2010

Alif Qayyum - 2A1 2010
BPKS SHAMS ( kooperator )

Fatin Athirah - 2A2 2010
Bendahari kelas

Nurul Sofiah - 2A2 2010

Nur Hikmah - 2A3 2010

Nur Nabihah - 2A3 2010
Penolong kelas

Ain Hanani - 2A4 2010
BPKS SHAMS ( kooperator )

Nur Syafika - 2A3 2010
AJK Keceriaan

Nurul Sakinah - 2A2 2010
BPPSS SHAMS ( pusat sumber )

'Ainul Munirah - 2A2 2010
BPDS SHAMS ( disiplin )

Liani - 2A5 2010

Aqilah - 2A5 2010

Ainul Yasmin - 2A3 2010

Ezatie Mukminah - 2A5 2010

Aina Farzana - 2A2 2010
AJK Akademik

Nur Syafiqah - 2A2 2010

'Athirah Nadia - 2A3 2010

Hasyimah - 2A3 2010

Alia Najihah - 2A4 2010

Izzati - 2A7 2010

Merlin - Camelot
The last dragonlord xD

Hahahahah ~ ! So kali ini aku tak naklah tulis perwatakan diorang . Nanti sinonim pulak dengan mengumpat =.=" Just kenal nama ajelah . Lagipun siapalah aku nak menilai orang ni kan xD Actually nama-nama yang aku tulis tu bukan semata-mata untuk letak dekat blog nih , nak letak dekat meja masing-masing supaya cikgu kenal nama kami . That's why aku letak Fatin bukan Fifiey . Aku kurang selesa kalau cikgu panggil dengan panggilan Fifiey . Hmm lagipun nama sebenar Fatin Athirah , mestilah kena panggil jugak . Takkan nak panggil Fifiey je sepanjang zaman ? =__=

Yang nama Merlin tu aku testing je , sebab aku takut nama-nama lain tak cantik kalau terus buat . Tapi menjadi juga last sekali . Hek hek hek . Oh aku tak tahu kenapa laptop aku ni semakin lembab , oh maybe sebab berat sangat kot . Hari tu dah suruh abang reformat tapi tempat letak CD rosak ke apa entah so tak bolehlah x( Nanti nantilah tunggu abang balik kita hantar dekat kedai tapi sebelum tu sila save semua benda berkaitan blog T___T

Semenjak TOV melabuhkan tirainya , aku langsung tak sentuh buku ! x) Sentuh jugaklah majalah Solusi dan semalam aku ada tuition Bahasa Arab diajar oleh abang ipar aku . HEHEHE :) Semalam aku mimpi pergi holiday dengan seluruh family aku , and then mimpi main hujan dengan Alya T.T lepas tu mimpi pasal Twilight . Dan banyak lagi benda aku mimpi semalam tapi dah lupa =.="

Lambat lagi bulan November kan ? * cis memang laaa * Aku nak beli semua buku time tu . Tak sabar tak sabar tak sabar ! CoFA , Clockwork Prince , Passion and Hush , Hush book three , wait till November okay ! YEEPEE !!! Okay sekarang aku nak survey buku dulu , kot kot ada buku lagi untuk dibaca sambil menunggu buku-buku TOP LIST aku tu keluar . Hiihihiiiii !

Baru lepas tengok cerita Being Human dan Reaper ! Ouh Mitchell ! He is so damn hot and I'm gonna kill him =_____= . Oh George and Annie psiko sikit . Aiyoooo ~ ! And Sam in Reaper , also Andi * she's a girl * , they are so cute together ! Hehehe . Best episod tadi , disebabkan aku terlalu eksaited tengok , aku gelak sepanjang cerita Being Human and Reaper ! Weet weet . And please please please , Mitchell  Annie !

Tadi baru baca rumors , maybe season 3 baru Mitchell starts to fall in love with Annie and vice versa . Weee ~ I love them both . Ghost and vampire ? Interesting ! YAY ! Itu saja untuk hari ini . Dan Tiqah , nanti saya buat tag awak yeee B-) Banyok sangat nok blog ni . He ~

BAII

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers