I'm free and some odd news :P

Exams_large

Assalamualaikum wahai pembaca blog aku yang setia dan menawan * ek eleh bodek :P * . Hari ini para angkatan pelajar tingkatan tiga SHAMS sudah bebas dari belenggu kehidupan peperiksaan =.=" dan senior-senior di tingkatan lima pula sedang bergelut dengan TOV mereka yang baru je start semalam ( Rabu ) .

Memang ah rasa macam terkena panahan halilintar sebab form three aje yang menghadapi exam , form lain mesti lalu dekat blok form three rasa macam pelik wa hairan dan tiba-tiba diorang senyap apabila segelintir pelajar memandang mereka dengan pandangan yang sangat menggerunkan mengatakan ;

" SENYAP AHH AKU NOK EXAM NI !!! "

Walaupun pada hakikat sebenarnya tak ada satu suara pun yang kedengaran , terutama dari kelas 3A2 sebab pelajar-pelajar memang dari kalangan senyap sunyi tupah T.T Namun begitu , peperiksaan tetap dijalankan tanpa sebarang kekecohan yang berlaku . Dan pelajar-pelajar menjawab soalan dengan tekun dan penuh semangat AHHH xD

Eh korang semalam aku dengar Buletin Hot.fm dan tak terkejut pun apabila terdengar berita The Twilight Saga : Eclipse - the third movie in the saga had been nominated as the worst movie of the year . Aku pun dengan perasaan agak blur berkata kepada Kakak dalam kereta dengan penuh semangat ;

" Saya dah cakap ! Saya dah cakap !!! Eclipse memang tak best ! Memang boring ! "


Ambe kate doh . Yang deme gi wat banyok angak kissing scenes tu wakpe ? Orang bukang nok tengok Bella cciung nge Edward Kaleng Cullen , ataupun nge Jacob Black , orang nok tengok ye berlawang nge newborns banyok ket . Bukang siket , banyok . Ni dop , sekejap je ! Amende ni ?! Crite gop pasa werewolves banyok sket . Owwoh , ni dop .

Maaf , apabila geram terkeluarlah slang Terengganu saya tuh . Hahaha B-) Diharapkan tak payah Google Translate sebab saya pasti usaha anda hanya sia-sia dan lebih baik anda pergi search pasal Eclipse as the worst movie .

Okay , bab tu I'm fine sebab aku sendiri pun setuju . Tapi tadi masa aku search pasal Eclipse as the worst movie , aku terrrrrrentap xD Sebab bila aku tengok anugerah bagi Worst Actors , Actress and Supporting Actor . Rasa macam nak lempang je pembuat anugerah tuu . Meh sini Fifiey Herondale nak kasi pengajaran HAHAHA

Worst Actors : Taylor Lautner in Eclipse and Valentine's Day , Robert Pattinson in Remember Me and Eclipse

Worst Actress : Kristen Stewart in Eclipse

Worst Supporting Actor : Jackson Rathbone in The Last Air Bender and Eclipse

!@#$%^&*()_+

Worst Supporting Actress ? Haa , tak ada dalam senarai Twilight's casts . Seriously , Jackson Rathbone ? =___=" Hey hey hello hello ! Jackson played Jasper perfectly ! I just saw the real Jasper in Eclipse , okay ! I even like Jasper in Eclipse than the two movies before . HUH ! Sengkip .


Okay okay okay okay sila stop bercakap pasal Twilight sebab aku sendiri pun dah naik fed-up . Dahlah buku-buku aku belum released lagi . E cewah macam lah buku 'aku' ! Kahkahkah :) Aku dah tak sabar neh , walaupun cuma beberapa bulan je lagi ...nak PMR =_______="

Haa , tadi kat sekolah tiba-tiba ketua kelas aku si Syaukani tu bersemangat waja nak hias kelas . HAHA tetiba je lepas tu jadi garang takutlah saya xDDD And then nak cakap pasal langsir , orang cakap langsir tengah dijahit , tak nak dengar lepas tu aku mogok tak nak cakap , akhirnya Sofiah cakap =___=

Oh disebabkan terlalu ramai orang yang menyeponsor ( sponsor xD ) jam dalam kelas , jadi terhasillah dua bijik jam dalam kelas tuh . Satu dipanggil jam bertatahkan berlian xDDD * golek atah tanoh * dan satu lagi jam berwarna hijau dan pembelinya aku rasa memang fanatik dengan warna hijau kot tapi yang pasti bukan rakyat 2A2 2010 kalau dari kalangan 2A2 jugak memang demam hijau tahun lepas tak habis lagi ah =.="

Last sekali kami semua muslimat 3A2 bekerja keras menyiapkan hiasan kelas :) Tapi disebabkan peralatan tak berapa nak cukup jadi buat yang mana ada dululah . Dahlah tempat duduk kena susun sekemas-kemasnya means tempat duduk aku dan Sofiah berdekatan dengan tempat muslimin sebab kami baris dan lajur yang sama T__T

Tapi lupakan sebab kalau kami tak buat macam tu nanti ketua kelas kami yang kena tanggung =_____= And pasal kebersihan dan keceriaan kelas , kalau tak memuaskan hati , AJK Keceriaan dan juga KETUA KELAS harus bertanggungjawab . Tak nak-lah susahkan diorang sebab kelas tu kelas kami bersama nanti kang kedua-dua orang penting tu letak jawatan lagi susah . Na'udzubillah x(

" Fifi , boleh tak saya nak beli border yang dijual dekat Mydin tu ? Ada duit tak ? "
" Ada ! Banyak lagi duit kelas . Beli jelah . Beli . "
" Ye ke , Fi ? "
" Ya ! Tapi beli yang murah je ok . Nanti takut duit kelas habis . "

BAII !

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers