It turned out GOOD .

20.1.11

Tumblr_lf9r9e5eol1qdgvojo1_500_large

Assalamualaikum ❤ Whoa , lama gila tak blogging secara blogger sebenar =___= Alaa macam dolu-dolu aku cerita dengan penuh kesungguhan dan panjang lebar . Ok fine tipu , tak panjang lebar pun :P Cuma dulu hari-hari update kan , sekarang dah kurang . Sebab ?

Amboii , nak tanya lagi sebab-musababnya . Takyahlaah ! Dah nama pun status budak PMR 2011 SHAMS , memang ah .

Okay hari ni memang aku nak cerita pasal tiga minggu persekolahan telah berlangsung :) Weh weh nak cerita sebab happyyyyy ! Mula-mula aku ingat apabila tak sekelas dengan kebanyakan 2A2 , rasa tak best , tak selesa , but it turned out GOOD ! X)

Tak percayaaa wohhh ! Baru tiga minggu , tapi aku dah selesa dalam kelas tu . Kalau macam 2A2 dulu , dua tiga bulan jugaklah baru rasa macam warga 2A2 yang sejati =___= . Huehuehue ~ ! Tapi 3A2 , memang mantop !

Pengalaman kutip duit kelas ? T.T Okay dinasihatkan tak payahlah jadik bendahari ya . Sebab kena pegang duit banyaaaaaaaaaaaaak lepas tu orang mintaaaaaaaaaaaaak nak beli barang kelaaaaaaaaaaaaas . Haa ambek kau >:P

Hari Sabtu baru-baru ni 20 orang datang untuk hias kelas tau . Muslimin sepuluh orang , muslimat sepuluh orang :DD Muslimin cat kelas menggunakan cat berwarna PINK - okay aku sponsor cat tuh tapi memang dah disetujui oleh semua untuk cat warna tuh .

Tak sangka-lah muslimin 3A2 ni sangat-sangatlah memberi kerjasama !

Sebab biasanya tahun-tahun sebelum ni , kurenggg =____= so agak annoyed-lah . Nasib baik duit kelas semua orang bayar sebab bendahari terlalu memaksa dan mmeccok xDDD Habis tu , dah memang tugas diorang bayar duit kelas , tanggungjawab diorang-lah . Aku tukang kutip je :P

Cikgu-cikgu yang mengajar pun besttt :) Aku tahun ni duduk dengan Sofiah . Kelas kami menjadi attraction kerana berdekatan dengan tangga pejabat dan lokasinya terletak di blok paling hadapan jadi pagi-pagi takyah jalan jauh-jauh , naik tangga tiga tingkat-lah . HAHA

Tumblr_leqm1zbwp71qa92j6o1_400_large

Eh gambo tu dok sabbik ! =___= Sebenarnya nak cerita something yang terjadi dekat sekolah aku baru-baru ni . Aku sendiri pun pelik . Hari Selasa , sebelum waktu Maths , kiteorang nampak pelajar-pelajar tengah kecoh dekat makmal sains . Makmal sains setentang aje dengan blok form 3 .

And then kiteorang pun tak tauu apa yang berlaku , cikgu Maths pun masuk . Belajar dulu dengan tenang , and then cikgu Maths pun tetiba je berkata-kata ;

" Tak tahu apa ada kat dalam situ . "

And then bomba datang berlumba-lumba =___= . Eh takde-lah . Diorang datang naik lori bomba diorang tulah :P Korang nak tahu ada apa yang terjadi sebenarnya ? Apa yang ada ?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

KERA !!!!!!!!

Biasa dengar kera dalam hutan kan ? Haa , perkenalkan kera dalam makmal ... sains . Entah macam mana boleh tersesat dalam makmal SAINS pun aku tak paham =___= Kalau makmal komputer , boleh jugak si kera tu on Facebook dia or update blog dia ke T.T

Mesti korang ingat makmal terbakar panggil bomba ke hape ke . Tapi tak pun , tak ada menda yang terbakar . Ada kera seekor je . And then Encik Bomba pun tangkap-lah kera sebesar bayi dua tahun dan pulang xDDD

Okay itu sahaja pasal kera di makmal , tapi serious aku rasa kera tu sesat . Dahlah sekeliling sekolah aku , memang tak ada hutan langsung =_______= Maybe dari pokok kelapa kot . Ish .


HMMM , sempat lagi aku buat header baru x) Alaa edit yang lama tu jer . Lepas tu tukar background , nampak serabut sikitlah yang doluuu tuu , kot ? Entah biarlah aku nak simple je . Malas pening-pening . Asal PINK . Entah tetiba rasa macam blog ni PINK RULES jer xDD

Ouh sebab dua tiga menjak ni aku busy jadi tak ada chance langsung nak hadap novel . SOBS ! Emm , tapi bukan ada novel baru nak dibaca pun . Lambat lagi release =_____= Dahlah NEXT WEEK aku exam TOV . Biasalah , form three suka exam seorang diri T.T



Oloh perikse teh die ! xDDD

BAII .
Post a Comment