PERMATApintar and stuffs with WTH .

17.2.11

Alice_vs_alice_by_elenatria_large

Assalamualaikum ❤ Aku baru je buat Ujian PERMATApintar , alaa , yang dianjurkan oleh isteri PM kita tuu =.=" . Baru sebelas soalan aku pun tutup sebab sangat memboringkan dan menyilaukan mata aku serta membelitkan kepala otak aku =____________= Dahlah tahun lepas dah buat tapi tak berjaya ke peringkat seterusnya ( nasib baik :P ) .

Nasib baiklah sampai umur 15 tahun je kena buat , means tahun depan takyah buat dah ! Tapi tak tahulah tetiba peraturan dipinda dan kena buat sampai umur 17 tahun , okay jom sama-sama kita buat ujian tu tiap-tiap tahun tanpa henti X.X Kawan-kawan aku suruh buat sambil tutup mata . Bagus jugak cadangan tuh , boleh dipraktikkan bila aku dah ada mood nak buat soalan 12 nanti T.T

So hari ini berjalan tak seperti hari-hari biasa sebab hari ini ada ceramah Maulidur Rasul , of course-lah khusus untuk hari ini je , orang tak buat ceramah Maulidur Rasul tiap-tiap hari =_____= And then lepas ceramah tu , belajar seperti biasa lepas rehat . Belajar santai-santai je , secara tenang ... Maybe sebab petang tu ada kelas tambahan kot .

Masa PAI , ustazah suruh buat PAFA aje . So far , aku dah siapkan 3/4 . 'Ainul seorang je aku rasa dah siap 4/4 ! Dan sewaktu orang tengah buat PAFA , ada orang buat dosa T________________T Nasib baik aku seorang yang sabar dan mmecok seorang diri sahajaaa . Tak lupa juga ada yang tidur kroh kroh , maybe dia dah siap kot PAFA .

Tumblr_lgool7manf1qg3nu4o1_400_large

Chess ! Iaitulah seekor kucing dalam Alice in Wonderland ( boleh didapati dalam versi kartun dan manusia biasa ) . Beliau sangat comell dan cute walaupun mata dan gigi beliau sangat menggambarkan kekejaman T.T Whatever it is , I still love you , Chess ! Okay hari ini memang nak semua gambar pasal Alice in Wonderland ke ? Lantak ahh .

Hmm , current header untuk sementara aje . Saja-saja nak buat tulisan tanpa prejudis gambar walaupun adalah gambar kecik dua bijik bawah tu -,- Lagipun bolehlah yakinkan korang betapa sengkipnya aku ni =_______= Tapi berbanding dengan Kak Ti , aku memang lima kali ganda lebih baik . Tak tahu kenapa kejahatan Kak Ti semakin berleluasa semenjak dua menjak nih =.=" .

Bahawasanya nak memberitahu bahawa esok saya ada kelas tambahan , almaklumlah pelajar tingkatan tiga memang begini nasib kami . Kelas tambahan + kem-kem + homework = sebati dalam gaulan pelajar tingkatan tiga =______= . Tapi tak apa , best sebab ada kawan-kawan rapat . Kalau pergi tuisyen biasanya tak semangat sebab tak ada kawan yang sekepala x[

BTW , I'm going to shut off this laptop after this . And I will stop blogging here . Till then .

BAII .
Post a Comment