Um , I'm still blogging =.=" .

12.2.11

Assalamualaikum kepada semua pembaca blog Fifiey yang agak pink serta mempunyai dua orang guardians yang berkuasa dan powerful . MUAHAHAHA ! * ek eleh padahal sama je maksud kedua-duanya =.=" * Blog ni tak bersawang okay sebab ada orang tolong jaga , terima kasihhhhhh . Tak sia-sia aku upah diorang jaga blog aku walaupun gaji diorang cuma 5 sen =___= * terasa alyaqilahassan :P * .

Okay , I'm blogging today , right ? But it's not my fault :P 'Ainul suruh aku update blog dan dia membebel sekerat tahun * tipu :P * mengatakan aku PERLU update blog sebab dia boring kalau aku tak update =.= . Laa , ada audience jugak blog hina ni T___T Lagi lagi 'Ainul berkata Kak Ti pun lagilah tak update blog sebab Kak Ti sedang sibuk dengan pengurusan tin-tin Milo senegara :)

Tumblr_lfgt7fok8f1qc2lpco1_500_large

Who lives in the pineapple under the sea ? :P

Aku sedang menghitung hari -- to meet the sweet April ! :) And that means I have to face more exams before the date . Tak pun kena tunggu cuti pertengahan tahun baru dapat pergi KL . Alaa korang ni buat-buat tak tahu pulak aku nak buat apa . Mestilah nak pergi MPH nak beli buku . Aku kan gila buku sekarang . Oh yeahhh ! Entah bila-lah nak dapat kesedaran nih =.=" .

Tadi search di internet pasal semua benda aku nak search ikut suka akulah nak search apa The Mortal Instruments dan semua benda yang aku nak tahulah ==' Dan tetiba dikejutkan dengan berita yang tak berapa nak buat aku terkejut sangatlah apabila pelakon bagi watak Alec ( untuk siri TMI ) sudah pun ditemui . Namun begitu , Alex Pettyfer tak jadi jadi Jace sebab dia nebeng ?

Dan bila tengok-tengok balik Alex Pettyfer terima offer movie lain dan aku sangat bangang tetiba T___T Oh lepas tu cari-cari lagi , casts untuk The Twilight Saga : Breaking Dawn ada seribu orang ! +.+ Okay tipu :P Tapi memang ramai gila babeng ah , tensen aku tengok sebab tak kenal , takkan nak Google search sorang , sorang .

Alec-to-be a.k.a Gaspard Ulliel

Lepas tuh aku pun sengkip setahun kepada diri sendiri =_________= Sebab ? Kalau korang baca TMI korang tahulah kenapa . Biarlah , apa-apa jelah . Tapi nak tengok siapa akan lakonkan watak Magnus Bane sebab Magnus ialah seorang warlock sama dengan Merlin okay tapi Merlin lagi bagus dan cute serta berwibawa serta Merlin dia rapat sikit dengan raja oh saya bukan mata duitan :P

Hmmm lepas tu , hari tu aku terbaca pasal novel bersiri * jugaak * iaitu Vampire Academy , ada enam buku dan The Hunger Games , ada tiga buku . Tapi yang The Hunger Games tu tak interesting sangat sebab tak ada vampires T_____________T Yang Vampire Academy tu mestilah ada vampires kalau tak takkan tetiba muncul tajuk VAMPIRE .

Actually tengah buat nota Sains ni tapi laptop ini membuat aku terliur , aku pun mainlah sekejap sekejap =.=" . Sambil dengar lagu Rindu Setengah Mati , ouh lagu tu muzik dia best , lirik dia jiwang T__T Maklumlah , musim orang tengah tengok Kejora dan Bintang , mula-mula fanatik lepas tu naik muak sebab episod dia ada seribu juta =_____________________________=

Dahlah semalam aku tengok cerita Ungunya Cinta * okey tak ada kena-mengena pun saja nak cerita * and then lepas tu emosi sikit sikit and last sekali bangang jugak sebab cerita Melayu kalau hero atau heroin meninggal , mesti ada kembar dia atau pun pelanduk seratus dua serupa . And then sambung tengok The Princess and The Frog dekat StarMovies .

Terlalu emosi cerita itu menyebabkan air mata gugur setitik =.=" ! Walaupun diorang katak * berwarna hijauuu * , diorang sangat comell dan sweet ! Dan Shadow Man sangat hudoh ! T.T Mengape setiap cerite mesti ade kene-mengene dengan shadow ?! Rasa sengkip tahap maksima pulop ! Buatlah Longman ke * eh terasa ke :P * , Shortman ke , Mortman ke , Pokman ke xDDD

Sebut pasal hijau , I miss 2 Ibnu Qudamah ! Tapi sikit jelah sebab kasih telah berpaling arah kepada 3 Ibnu Qudamah yang asalnya tema warna maroon last sekali warna merah terang benderang menyebabkan aku selalu teringat darah * eh dop sabbik ! * . Right , tahun ni tema memang MERAH TERLAMPAUUUU . Simbolik darah ( seram pulok bbunyi T.T ) .




Amende ?! Saja je nak letak gambar ni !! Cerita Peter Pan versi manusia sebenar =___= Wendy Darling sangat comell , serta adik beliau yang aku tak ingat nama ! Aku memang tak suka sangat cerita Peter Pan sebab Peter Pan sendiri agak bangang serta Tinkerbell yang sengkip T____T Tapi Wendy cute ok ! But still aku tengok jelah sebab aku belum pernah tengok yang version nih .

Tadi baca buku Bilal bin Rabah dalam masa tiga jam sahaja T____T Ya , memang mmecok sebab tak tahu nak buat apa , memang tak tahan gilaa nak baca buku ! Tak kira ah , asal novel ! Kalau boleh sekarang ni nak pergi MPH nak bolot semua buku yang ada =___= Beli jelah apa-apa novel , asal English dan tebal dan boleh dibaca pada hujung minggu !

MAKLUMLAH , TERENGGANU TAK ADA MPH T___T

Hari tu aku mengarut seorang diri sambil berkata , " ISH SAYA NAK BACA NOVEL-LAH ! Tak ada ah , lepas PMR nak pergi KL dan terus ke MPH ! Kalau boleh nak kerja situ terus ! Dapat duit sekali sambil boleh baca buku !!! " lalu 'Ainul menjeling dan membalas , " Amboiii , sampai macam tu sekali ! "

BAII

p/s : tetiba aku sendiri terkejut tengok gambar Mitchell kat bawah ni =.="
Post a Comment