Gedik story plus plus .

3.3.11


Assalamualaikum dan sila abaikan gambar di atas sebab dah lama ada dalam simpanan buat sendiri tapi baru post hari ini sebab itulah gedik namanya =.=" . Ouhhh dua tiga hari ni memang pelik wa hairan wa plus plus .

So far , semakin baik semakin bagus . Tapi ahh entahlah , aku rasa diri aku makin teruk . Grrr , rasa macam bukan diri aku yang dulu . Hari-hari yang berlalu sangat indah , but diri aku ? No .

Maybe one of the factors is kurangnya majlis tazkirah dalam kelas . Kalau ada time PRO , memang tak nak buat majlis tazkirah . Walhal waktu PRO empat kali seminggu . Tak ke banyak tuhh ? Tak rugi kalau buat , bukan 24 jam kena tazkirah semata .

So maybe after this I have to make my own , with my liqo' girls .


Derr , cari gambar [ liqo' mahabbah ] tetiba keluar gambar kat blog sendiri . Huahuahua ! I love you akhowatii ... Nunu , Piah , Sab , Lilish and Kak Sherah 


Purple - Fifiey , Hijau - Alya , Pink - Sofiah , Koko - Sabrina dan Biru - 'Ainul ( because she likes to eat xD ) . Saya suka baca buku so that's why I'm holding a bunch of books . Wakwakwak .

Sabar jelah . Hati memberontak , akal menenangkan tetapi jiwa tetap bergelora . Apakah semua ini ? Kekadang tu tanpa sebab aku rasa nak marah orang . Tapi yalah , aku memang jenis orang yang tak suka diganggu . So don't make me bengang .

Actually post ni dah lama terjeruk sebagai draft . Well , apa salahnya , kan draftblogger ( eh sabbiknye ) .

Dua tiga minggu ni tengah minggu sukan . Tahun ni masuk acara banyak sikit . Yang pasti 100 meter dan 200 meter tak masuklah , nanti kalau aku masuk kalah pulak rumah sukan aku tuh =="

Aku masuk lontar peluru , lempar 'Ainul Munirah cakera serta tarik tali . Lepas ni kena angkat berat nehh =.=" supaya ada kekuatan sikit nak lontar peluru jauh jauhhh . Lately lontar tak berapa nak jauh sebab tak biasa angkat berat .

Lempar cakera ? Aku tak pernah main . InshaAllah bolehlah kot . Berdebar rasanya ! Tarik tali okaylahhh . SMA ada , SMR pun ada . Never mind that . Kalau tahun lepas naib fa'il johan , tahun ni johan-lah inshaAllah !


Sebagai bendahari kelas yang berwibawa , saya telah mengumpul segenap kekuatan untuk meminta duit kelas daripada orang yang belum bayar . Class , don't make me scream =.=" . I didn't but I will if I had to :P

Tapi nasib baik diorang semua mendengar kata saya ! Apabila saya minta , mereka terus bayarrr ! Ouhhh ! Mereka sangat baik ! Walaupun mereka tiada duit mereka tetap bayar . Sobs sobs ! Asif kalau menyusahkan * dari petang tadi lagi rasa bersalah x[ * .

But please , don't make me feel guilty X.X

Ok lupakan bab duit kelas . Kita proceed kepada perkara seterusnya , iaitu nothing . Blankness . Cis . Entah ah aku tak tahu nak cakap apa dah . Cukuplah setakat ini saja . Boring pun boringlah .

Wassalam .

BAII
Post a Comment