ThePinkGajahStory ❤'s LUCKY DRAW

16.3.11

Assalamualaikum readers yang comell  So hari ini aku telah dijemput * ecehh wahh xD * oleh Kak Ryna iaitu pemilik ThePinkGajahStory punya lucky draw * alaa empunya blog dan blog yang comell lotee yang selalu buat orang jeles tuh T.T *. Haha. Beliau baru je buat ini lucky draw beberapa jam yang lalu. Huahua ~ Dan lucky draw ini terbitnya sempena 1st anniversary of the blog ThePinkGajahStory.


Okay ini banner untuk lucky draw tersebut * sila klik gambar untuk terus link ke lucky draw tu *. Sangat comell, bukan? Oh tetiba PinkGajah tu ada sayap ==" terasa aku yang asyik dua tiga menjak baca pasal fallen angels nehhh. Hakhakhak ~ Tahyul betul cerita dua tiga hari ni. Terutama dongeng Indonesia yang ditayangkan secara overdose di TV3 dan Astro Ria. Ohman.

Setiap contest/lucky draw or anything mesti ada syaratnya. So here are the terms and conditions for this lucky draw;
  • terbuka buat followers ThePinkGajahStory ❤ sahaja :)
  • mesti ada blog.
  • buat satu entri pasal lucky draw ne and letak "ThePinkGajahStory ❤'s LUCKY DRAW" sebagai tajuk.
  • copy banner lucky draw di atas ne (sila klik banner tu, baru save) and link-kan ke entri lucky draw ne.
  • tag 3 orang bloggers lain (lebih pun nda pa) and make sure dorang tau.
  • hantar nama & link entri kalian di bahagian comment post ne. jangan hantar tempat lain tau.
  • sudi² la LIKE ThePinkGajahStory's FB page & click her heartbeat (optional) :)

Ohh yang last sekali tu err, tak dapatlah bukak page ThePinkGajahStory punya fesbuk. I wonder why. Maybe sebab fesbuk betat kot. Tak apalah, dah keadaan tengah gawat kat Jepun tu. Susahlah sikit kan. Nasib baik optional sahaja :D Kehkehkeh. Hmm pasal liking page ni, teringin pulak buat page untuk blog sendiri :P

Tarikh tutup lucky draw ini pada 31 Mac 2011 yakni pada pukul 11:59 malam.

Haaaaa. Aku tag beberapa orang ea. Kihkih. I hope they do this. Bukan susah sangat pun. Kuikuikui ~ Kalau tak buat apalah nak buat kan. Huahua ~ Hadiah dia lumayannnn. Err, taklah lumayan sangat tapi bagi budak bawah umur macam aku ni memang lumayan ahh :P

Dapat hadiah yang sangat comell! Untuk newbies memang rasa terharu dan kembang hidunglah kalau dapat sebab nanti blog dia jadi comell dengan adanya hadiah ini :P


Tadaa! Standard Dollydle dari The Dollydle's Cottage! Sangat comell wohh. Dan jealous ahh sebab boleh doodle guna lappy * sniff sniff jealous *. Dan 'Ainul pasti amat suka dengan semua benda ini so I tag this people ;

 'Ainul Mumuchan


Doh memang semue name nok start huruf A ke? Terase ambe hok start huruf F nim. :P

Kekeke. So sila join, senang sahaja. Mana tahu tetiba anda lucky, dapatlah hadiah yang terbaeekkk tuh. And untuk pengetahuan semua, manusia-manusia yang aku tag tuh semua batch aku di SHAMS. Kehkehkeh. Sila pergi tengok blog diorang keh. Terbaik ~

Hmm aku ni tak pernah lucky kalau bab-bab lucky draw nih. Unless kalau yang join 30 orang, hadiah dia untuk 25 orang, aku akan tergolong dalam yang 'lucky' contestants. Tapi tak apa, aku bukan materialistik. Aku budak baik. Kahkah perasan :P Biasalah tu.

And to Kak Ryna, selamat mencari pemenang :P. Huahua ~

p/s: she said semua orang boleh menang,
cuma perlu sedikit luck. eh terasa >.<. huahua ~

Wassalam.
BAII
Post a Comment