Updating for a while :)

8.3.11

4526596257_ce55291315_o_large

Assalamualaikum Today dah rasa ok sedikit . Hikhikhik . Nak tahu kenapa ? Nanti esok aku update aku bagitahu . Hohohehehe ~

Homework cuti 'terancam' sudah pun diberikan supaya kami lebih rasa terancam lebih awal =.= . TAHNIAH kerana telah berjaya mengancam kami xD

Oleh sebab esok hari sukan sekolah , jadi petaaaang esok aku upload gambar kat sini wokehhh . Hek hek . Esok ada lagi acara-acara yang dipertandingkan , semua muslimin punya .

GO TARIK TALI RUMAH HIJAUU MUSLIMIIIN !!!!!!!!!!!!!!!

:D * semangat *

Perbarisan muslimin rumah hijau mantop ! Oh yeahh baby . Muslimat pun tidak kurang hebatnyaa ... ! Yesh yesh yesh :D HIJAUUUUUUUUUUUUUU !

Namun begitu , Rumah Khalid masih berada di kedudukan kedua . Ketinggalan sebanyak 40 mata di belakang rumah Kuning , iaitu Thoriq . InshaAllah esok muslimin rumah Hijau akan memperjuangkan banyak lagi mata untuk rumah Hijau .


Sabbik cerita ini dengan gambar : MATA xD

Ahli persatuan hijau 3A2 :
  • Fifi
  • 'Ainul
  • Ain Hanani
  • Syafika
  • Nabihah
  • Aina
  • Aqilah
  • Syaukani ( yeahh ketua pun rumah hijau xD )
  • Nasruddin
  • Adam
  • Amir Hisyam
  • Irfan
Kesimpulannya , rumah Hijau menguasai 3A2 . Hahaha . Dan antara pelajar perempuan rumah Hijau yang ada dalam kelas tuh , aku seorang je masuk olahraga =.= . Aina dan Aqilah masuk kawad kaki .

Entah kenapa nama 'Ainul tak terpilih untuk 100m , 200m atau 4x100m . Padahal lawan Adni selalu dapat tempat kedua xD * jangan terasa :P * . Tapi tak apa , aku redha jelah masuk acara olahraga seorang diri T.T

Oh Syaukani masuk 4x400m dan inshaAllah akan berlumba esok . Chaiyook xD Nasruddin masuk 200m dan 1500m T.T serta perbarisan bersama-sama dengan Adam dan Irfan . Oh yeahh . Atamanna laka annajah ! :D

Oh tarik tali muslimin rumah Hijau berjaya ke final , menentang rumah Merah ! * eh tiru muslimat ke ni =.= * Go Go HIJAUUUUU ! Nasruddin , Ariff Luqman masuk tarik tali :D Hek hek hek . Kattang umoh ijaa ^^

Hiyaaarkkhhhh . Doakan muslimin Khalid yang menyertai tarik d'tali ( nama baru xD ) esok mendapat kejayaan , inshaAllah . Ijtihaad asaasun najah ! Ekeke . HIJAU KHALID !

BAIIIIIIIII
Post a Comment