Cerita best cerita best :D Klako!

Cutestfood_com_87658_700b_v1_large_large1_large
Debbo Domo tengok gambo ni =.=

Assalamualaikum peeps! Weee ~ Hari ini saya update lagi! Sebab saya ada pembaca setia iaitu Aisyah Aqilah. Derrrr, hari-hari suruh update blog. Lepas tu perli setiap apa yang dikatakan dalam blog ni =____= Tensionlah macam ni. Kang tutup blog baru tahu. Takyah perli-perli lagi pasni D;

Lately ni mimpi pelik-pelik dan tidak sabbik T.T
Tapi lupakan, hanya 'Ainul dan Syafiqah jer tahu.

Hari ini ke sekolah seperti biasa. Tension semakin berkurangan, tapi lepas tu tension balik tanpa sebab yang jelas. Untuk pengetahuan semua, hari ini straight belajar BI BI BI! Ada enam masa semua sekali, gara-gara PSV teacher pun ajar dan hari ini kelas tambahan pun BI.

Teacher pun dah naik muak tengok muka kami semua agaknya, dahlah guru kelas >.<

Time BM, aku rasa sangat geram kepada diri sendiri sebab dalam OTI 1 baru-baru ini, aku salah 12 soalan kertas 1! Dan antara dua soalan tu salah kerana careless. Dalam kertas soalan dah bulat yang betul, atas kertas jawapan? Ambik kau, soalan lain. Mujurlah kertas 2 aku tinggi, jadi aku dapatlah A (^^,)

Masa Bahasa Arab... Sangat mendebarkan dan mengkelakarkan XD Ustazah tengah mengajar, lepas tu ustazah nak bercerita. Cerita pasal movie yang ustazah tengok, cerita apa pun aku tak tahu. Menurut Sofiah, cerita Little Man. Ustazah pun tanya, "Ada sesiapa tahu tak cerita ni?"

Tak ada jawapan.
Then ustazah sambung cerita. Tetiba, dalam kekhusyukan mendengar cerita ustazah itu...

Q*****, tanpa semena-mena berteriak! XDDD Semua orang kaget! Lepas tu ketawa. Aku ingatkan H********* (sebab H******** memang suara kuat -,-) tapi bila tengok H********* muka selamba derk je, then Q***** yang tengah tutup mulut dan seluruh muka sebab malu. Si Q***** tu mana banyak mulut dalam kelas, diam aje XD

Adoyaii. Teringat balik, rasa nak berguling-guling dalam bilik nihh. Q*****, Q*****... Dahlah hijau (???) Memang mula-mula tu aku tak cam suara siapa yang jerit tuh, then Sofiah cakap Q***** XD Aku mati-matian meragui kebenaran kata-kata Sofiah masa tu. Yalah, budak pendiam macam Q***** tu boleh cakap kuat macam tu XD

Kelakar betullah.
Sorry, nama dirahsiakan. Biarlah budak 3A2 je tahu. Huahua.

Haha, comell je peristiwa tersebut. Dah lama tak gelak secara overdose. Maklumlah, semenjak dua menjak ni tak boleh gelak lebih-lebih gara-gara sakit tekak dan batuk. Gelak sket, terbatuk =___= Then orang tengah belajar, sibuklah duk batuk keng keng T.T

"This is why I love 3A2. Life becomes so happening!"

Ada pelajar 3A1 datang ke kelas 3A2 yang tengah bising, beliau berkata, "Diam sikit!!!" padahal sudah lumrah kehidupan yang 3A2 suka bising =___________= Tetapi menurut kata pelajar 3A3, 3A2 sangat diam... 3A2 cakap 3A1 diam. Begitulah seterusnya sehingga 3A8.

Jadi konklusinya, 3A8 paling bising, 3A1 paling senyap sebab tiada siapa kata 3A8 senyap, dan 3A1 bising. Derrrrr ~

Baiklah, aku ingin kembali ke jalan yang benar, iaitu membuat homework terutama nota Geografi yang cikgu nak kutip esok. Errkkk ~ Rajin kan budak nii? Eii, banyak lagi homework aku yang aku tangguh. Geram sungguh main tangguh-tangguh! Nanti lagi bertimbun. Mujurlah hujung minggu ni kelas ZERO!

Yay, budak asrama boleh balik rumah Zzzzzzzz ~
Sejak bila aku duduk asrama nih. Daa.


Itik comelll! iLoveYou, Duckkk ! XD

Wassalam.
BAII !

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers