Rindu! I miss it D;

21.4.11

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh ;D

Kaifa haalukum? Awat tetiba cakap Arab ni -,- Tak apa biasanya orang faham, lainlah kalau "Iftahu albab ya akhi soghiir" maybe yang belajar Arab je faham. Okay abaikan ya sebab ayat tu masuk exam baru-baru ni XD Mujur dapat 2 markah, kalau tak memalukan je. Kiihhkiihhh!

Siapa ingat post ini?


Apabila adikku comell, Farah seringkali post pasal KRIS yang baru beliau hadiri minggu lepas, rindu pulak dekat KRIS. Aiseyyhhh. Memang memberi kesan yang mendalam tapi perubahan berlaku hanya beberapa minggu, ye dak kawan-kawan? =___=

Rasa macam nak buat tiap-tiap tahun -,- I miss Fudla as my mas'ulah! Serious, serious... Sebab beliau sangat baik dan sporting. Satu lagi, sebab beliau duduk sedorm dengan aku. Ketua kumpulan aku pun sedorm dengan aku. Ketua dorm aku pun duduk dorm aku XD

Bila tengok video KRIS tahun ni, aku rasa macam "Ehhh?". Kenapa tahun aku takdak pun video? Haha. Bukanlah. Masa pendaftaran tu, hampir semua peserta KRIS pakai baju sekolah. BAJU SEKOLAH! Walhal pada tahun lepas, yang pakai baju sekolah ialah aku, 'Ainul dan Alya -___________-"

Dan kami menghadapi saat-saat mencabar.
Aku sanggup tidak makan hanya untuk tukar pakaian (kerana masa 15 minit sahaja diberikan) tetapi akhirnya nama ditulis juga kerana lewat ke surau =______=
Alya langsung tak salin pakaian sampailah habis program pada hari pertama X.X
'Ainul? Pakai baju dua lapis, kat luar pakai baju jubah, dalam baju sekolah.

Overall: Kami tidak mandi XD

Peristiwa yang amat melucukan apabila biskut Alya jatuh dan hilang! Itu pun aku yang sedar =____= Lalu aku menjerit perlahan, "Alya! Biskut awak hilang satuuu!". Barang amanah kami tiga biji (biji ke?) biskut ikan yang kecil tu -,- Lalu kami terus patah balik dan cari biskut tersebut. Baru je dapat biskut ikan tuh >.<

Then time Alya, Auni dan ramai lagi sahabat lain yang kena denda gara-gara biskut damaged, aku rasa sedih sangat D; Paling sedih tengok Alya-lah sebab she's my best friend. Guguguguuu! Biskut ikan aku tak damaged, tapi lembik. Then last sekali kena makan biskut tuhhhh T_________T

Oh, dan time tidur biasanya cakap dengan orang katil sebelah iaitu Wajihah XDDD

Dan saat kena tarbiyyah malam-malam buta tu, ada peristiwa yang sangat tidak boleh lupa sampai sekarang! Ramai pelajar yang mengalami hal ini, namun dirahsiakan. Huahuahua! Sabor jelahh.

Oh ada berita baik! Guess what??


MAYBE...
Maybe only.

My another sister-in-law is pregnant! She's in Yemen =.="
I don't know, but let's pray it's TRUE!

Amboiii, banyok tehh anok sedare pahnie.
InshaAllah (^^,)

Cepatlah semue orang lain ngandung! * tamok ke mende ni? -,- *

Wassalam.
BAII
Post a Comment