love love love 600th follower :P


I think that I’m in love with you… <3

Cis, cis, cis! Pembuka entry gambar kat atas dengan ayat tersebut! Apa kejadah? Eii, cik Fifi ni buang tebiat agaknya, homework bak gunung berapi atau kalau korang nak cakap Gunung Everest dengan Banjaran Himalaya di Nepal tu tak apa jugak -_____-"

So, hari ini apabila aku bukak Dashboard, followers aku dah 600 tepatt! Weet weet! Ni nak main Twitter ni (???) Abaikan budak ni, abaikan -,- Tapi aku pun hairanlah, ada ke orang baca blog ni? Macangge tak ada orang baca, orang follow pun sebab blog ni comellah kut ('',) * okey perasan lime hari *

Aku tak katalah semua yang follow tak baca, mungkin ada silent readers.
Takkan 600 orang silent readers kot? >.<

Adehh.

Tapi tak apa, aku bersyukur sangat ada jugak orang yang nak follow blog yang hina ni. Pandai melawa je blog ni, isi entah apa-apa. Dahlah tak minat Korea (sabbik ke? tidak, bukan? XD) Dahlah sekarang ni aku tengah seorang diri kat rumah. Zzzzzzzzzzzzzzz ~

Sempena followers ke 6000 eh silap, 600 XD aku hadiahkan special untuk follower yang ke-600 iaitu Nadia Harun (eh terasa tau budak kelas aku nama Nadia jugak, binti Harun XD) At first ingatkan dia-lah tadi, tapi bukan. Gahgahhhgahhh! * cara gelak paling baru -..- *

Cik Nadia, sila click gambar tersebut untuk ambil ya. Tak nak ambil pun takpa -,-

Syukran jaziilan kerana memfollow blog yang tak seberapa. Followers yang lain pun, thankyouuu. Bukan Nadia seorang sahaja. Kalau macam tu, nanti followers ke-10000000 baru saya bagi award lepas tu tak ada orang follow dah sebab over the limit XD

Seriously, aku suka-lah nama PinkRidingHood, comell! First, sebab dia ada pink. Duh! Second sebab aku suka Red Riding Hood, a lot! And Max Irons! * here we go again * Oh he's so gorgeous I feel like throwing up (???) Oh Henry! Kenapalah Valerie choses Peter over Henry?

Kalau ya pun, ambiklah pelakon better sikit dari Shiloh Fernandez.

Muka dia sengqip-lah. Tak sesuai jadi hero -,-
Kalau jadi Jacob (watak sampingan utama) baru okey.

Max Irons-lah jadi watak utama agagagaggagagagagg! Dahlah muka dia macam Pattinson -..- But I don't like Pattinson, I just like his role in Twilight, Edward Cullen. Aku dah pernah cakap, aku suka dia time jadi Edward je, time jadi Robert, no wayyyy! Not wavyyy, babyyy XD

Movie Air Untuk Gajah pun aku takmo tengok sebab ada Reese Witherspoon ke apa entah nama dia tuh. Aku suka tengok dia dalam cerita Just Like Heaven je sebab dia tak seksi macam cerita Air Untuk Gajah. Dahlah cerita tu tak ada moral value XD

Okey tak apa, kalau nak Max Irons jadi tunjang utama, we'll wait for City of Bones! * nak nak orang lain, memang frust tahap maksimum lah -,- *

By the way, sebab followers aku dah 600, silalah ambik award penghargaan untuk korang semua! Yeahhh. Penat tau aku buat, sampai tak buat kerja sekolah T__________________T Siapa suruh tak buat. Dahlah hasil kajian kerja kursus kena buat balik. Adoyyyyyyy!

CLICK GAMBAR DAN COPY JE

Makaseh makaseh. Weet weet ~ Please follow me on Twitter (saja je promote, sebenarnya ajak ajak ayam je). Recommendation : Don't follow sebab aku tulis benda-benda mengarut je. Dan aku ada geng mengarut, 'Ainul. Hakhakhak ~ Ini musim kami berTweet. Nanti surutlah.

Tunggu kesedaran datang; PMR is on its way.
And mid-year exam is just two weeks away. How exciting ('',)

Duhai diri sendiri, biarlah ang suka kat sapa-sapa pun, ang takpayah bagitau kat orang. Ang simpan ja dalam hati ang tu noo... Takpa, kalau ang mati ang tahan perasaan tu lagi, ang mati syahid, inshaAllah. Tapi ang tak payah gataii nak kat oranglah. PMR ang nak maii dah ang tau dak? Ang tak payah duk susah hati, sebab Allah dah tentukan jodoh ang di masa hadapan. Sampai masa kalau Allah takdirkan, ang kahwin jugak. Takkan lari gunung dikejar ang tau dak? Tadi ang baru belajaq. Yang penting ang belajaq sunggoh sunggoh sampai ang berjaya jadi doktor... Lagi satu, ang kena hilangkan kelemahan ang pabila tengok darah, kalau dak camana ang nak jadi doktor habaq maiii. Toksahlah ang duk susah hati, anak Azmi oii, semua orang duk sokong ang, tang kiri, tang kanan. Ang toksah risau. Ang ada semua orang, keluarga, sahabat.. Kalau depa semua tak sokong ang, ang ada lagi...Allah. Dialah yang akan tolong ang di setiap waktu, ang kena belajaq bersyukur banyak-banyak sikit. Ang kena banyak buat baik, beribadat skarang ni sebab mati tu tak kira waktu. Ang tau ang mati bila? Dak, kan? Jadi, ang banyak-banyak berusaha, lepaih tu baru ang berdoa. Tawakkal. InshaAllah, if that's the qada' and qadar, amboii cakap omputeh noo, ang akan dapat apa yang ang hajatkan. Yang penting, usaha dan tawakal. InshaAllah.

Wassalam.
BAIIBAII

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers