Oh finally! Kaboom!


Aaaaaaaaa! Finally Blogger has recovered! It was like wth yesterday when I couldn't upload this freakin' blog! >.< Dua tiga juta kali aku buka Blogger memang hampeh, under maintenance. Aku pun membebel, "Ape ke hal maintenance berhari-hari ni?!"


Aku tak ada kerja semalam, 'kan, so inilah hasilnya -_-" Dan aku telah berkenalan dengan seseorang. Aww ~ Aww ~ Malu tau (haisy budak ni gedik aku sepak jugak kang). Nama beliau Kak Nadhirah, tetapi disebabkan Didi (kawan aku nama Nadhirah dulu tu :P), aku panggil Kak Didi je -___-'

Biasalah, aku 'kan suka reka nama XD

Lepas tu Amuh ada jugak semalam. Pulanglah sebelum ku runaway (???) Okeii, lagu tu sangat gedik. Tapi lama-lama best boleh. But still nak gelak aje bila dengar, sebab teringat kat Alyy. Oh Alyy, I mishh yahh! Dahlah semalam 'Ainul menangis terharu sebab dapat online (???).

Dua tiga hari ni memang tak sabbik manalah kejadian yang berlaku. Dimulakan dengan kejadian stoking kentut (aku golek golek gelak atas katil semalam). Adehh, Alyy tidak patut menceritakannya kepadaku XD Hahaha.

Disebabkan Blogger under maintenance semalam, aku main-main dengan Tumblr and Twitter jelah -.- Facebook mostly all the time :D Oh tak, YM pun ya jugak. Tapi last sekali aku buat Kerja Kursus Geografi :P

Okay still LOL XDDD

Okei aku gelak gila tengok gambar ni XD For those who don't know, Cedric was portrayed by Robert Pattinson. Okay? Understand? Adehh, sakit perut aku gelak je tengok Tumblr, tapi lastly annoyed jugak tengok fuckyeahtwilightsucks.tumblr.com. Jeles letteeww takboleh tulis novel macam Meyer -.-

Dan.. Aku tak faham kenapa mesti ada 'fuck yeah' kat depan tuh. Banyak jugak Tumblr yang guna dua perkataan tu kat depan. Motive please, people? Does anyone know? Cessshhh. The Mortal Instruments pun sama jugak, guna perkataan tuh.


I just realized that Max Irons's face is sort of annoying?
So, probably Alex Pettyfer for Jace XD Hahahaha ~ Tapi seriously, gambar Jace Wayland dekat Literary Crush-A-Thon tuh is exactly Pettyfer, but has been cartoonized! Jap jap, aku tunjuk.



Oh ok. Aku tak sangka akan jumpa gambar Pettyfer yang exactly macam kartun tu -_-" Ini nak runaway ni (???) Adoiii. Rasa macam Alex Pettyfer tolak je the role of Jace hari tu? Entahlah, rasa-rasanya lah. Tapi internet ni mana boleh percaya sangat :P


Website tu aku rasa menyokong Pettyfer. Clary dah pun ditetapkan pelakonnya, iaitu Lily Collins kann, so sebab tu tak bising pun pasal Clary. Max Irons nak je role for Jace tu, tak percaya tengok Twitter XD


Oh, BTW, siapakah Rebecca Black? Ewww, gediklah aku tengok dia kat video lagu Friday di Youtube. Rasa nak lempang je tau tak! * okey fans dia jangan marah heh :P * Aiii, habislah aku kalau aku kutuk SuJu ke, Bieber ke, or any Korean bands, Leeteuk ke, Hyun Joong ke, Jiwon ke bla3...

Memang ada-lah orang tekan 'Report Abuse' kat atas tu -.-

Kesian kat aku, budak-budak perempuan kat luar sana (even my own friends) semua minat Korea. Aku je tak, bukan setakat tak, tak langsung. Layan gitu gitu je. Macangge aku minat lagu omputeh jugaklah. Tapi aku minat omputeh wayy more. Better :)

Sebab aku paham apa makna lagu tu okey. As for Bieber...err, no thanks :P Biasanya aku suka yang ermm... perempuan je. Yang lelaki tak de kot? Except Jason Chen XD Biar ah dia tak femes amos pun HAHAHAHAHAH

Lagipun I suka suara dia je, youuu nii. * eww, ada jugak kena penampar ni -.- *

Hoh, semalam ada gaduh-gaduh sikit. Aku tak tahu aku involve ke tidak, tapi rasa-rasa macam involved. Okey, aku akan lupakan semuanya. Aku dah mintak maaf dah aww aww ~ But he's not the reason. Orang lain sebenarnye -__-" Yang dia tu cuma, erm, entah. Aku psiko kot? XD


Semalam tertengok Safa dan Marwah. Eh, konfliklah cerite ni! Alaaahhhhhh, buat-buat tak tahu pulak yang cerita Indon memang biasanya konflik tahap gaban, boy girl hero heroine gaduh nak pecah dunia and then lastly kahwin. Heiii, tak ada ke plot cerita yang berbeza sikit?

And then bad people pulak always destroy the day !

Lepas tu hero mati last sekali... Then tetiba ada pulak orang yang mirip hero! Lastly kahwin dengan orang tu. How strange! T_T

Haih ~ Tengok Nikita Willy teringat dekat Clary - TMI :) Lepas tu yang berlakon jadi Ello tu teringat kat Jace pulak -.- Masa diorang gaduh hari tu sekali. Tapi mestilah Ello tak boleh jadi Jace sebab rambut dia hitam. Jace is blonde :P

Nikita Willy boleh jadi Clary! COMELL :D

Tapi aku tak tengoklah cerita Nikita dekat TV9 tuh. Sofiah dan Syafiqah je tengok. Aku pun dah give up dengan cerita Indon, episod berjela-jela. Paling lama aku lekat pun maybe about two months. Dah kalau episod 200+++? Haisy. Baik aku tengok Twilight dua juta kali -.-

I Am Number Four ke :D

K ah, aku nak chow.

Wassalam.
BAII

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers