Entry ini khas untuk orang yang rasa dia special!

22.8.11

A00a765e9836461e9bfc36de75f04cc9_large

Assalamualaikum girls and best buddies.
MUAHAHAS!

Actually dua tiga menjak ini, ada beberapa orang manusia yang seringkali menggesa a.k.a mendesak aku supaya update blog ini secara konsisten (yakni hari-hari). Lalu, berkatalah aku yang malas ni kepada diorang bahawasanya aku ni bukannya banyak sangat idea nak tulis tapi demi mereka yang tercinta * semangat *, aku buatlah entry ini untuk memuaskan hati diorang.

JUST FOR:
PIAH
PIQAH
DIDI


#hambik toh, padang mukeeee :P

So hari ini aku akan cerita sedikit sebanyak berkenaan kehidupan aku di sekolah (yang semakin hari aku rasa semakin membimbangkan keadaannya) sebab cikgu makin busy dengan stuffs yang aku tak tahu, ada cikgu ambik cuti, kena urus itu ini, jadi cikgu tak masuk kelas hari ini. Boleh kira dengan jari je cikgu yang masuk, tapi sebelum ini pun tetap boleh kira dengan jari sebab satu hari tak sampai pun 10 subjek yang diajar XD

Yang membimbangkan bukan sebab cikgu tak masuk, tetapi perangai pelajar itu sendiri (termasuk empunya diri). Ada ke patut tadi sepanjang cikgu tak masuk berejam-jam tu pergi main putar putar duit syiling 10sen, and after that main word chain scrabbles (yang ini boleh tahan)... Tapi yang tak boleh blah, bila dah tak tahu nak buat apa sangat dah, pergi main batu selambutttt!

Tumblr_lpni4dlwrz1qcp5gpo1_500_large
Eh kiteorang tak pakai batu ini ye main batu selambut -,,-

Padahal kerja sekolah, latihan banyak lagi yang tak buat. Or kalau dah siap pun, bolehlaa bukak bukak buku nak stadi sket sket. Tapi? Haraammm.... XD Semua pi buat macam depa dah habih PMR, walhal baru je menamatkan trial PMR. Dahlah soalan trial PMR Bahasa Melayu Kertas 1 Kelantan amat susah -__-" And ada satu soalan yang membuatkan Sofiah dan Syafiqah bising (ayam tambatan tu XD).

Lepas tu aku dan Syafiqah langsung tak datang idea nak buat essay, Sofiah (yang sebenarnya tak ada banyak idea sangat pun tapi mempunyai semangat yang tinggi) buat jugak buat jugak buat jugak. Tapi, introduction jelah -__-" Aku tolonglah sikit sikit walau tak membantu mana pun sebab aku terlalu boring xD Kan Piqah kan kan kan? 'Ainul tak ada hari ini, pergi SUMAI.. Kem Akademi siri ke...13.

Bukan ke-400.

Dan hari ini aku rasa macam semua orang dah layu. Mood ke-laut (yang akan menyambut hari raya dalam masa seminggu). Kuikuikui. Aku tak rasa apa-apa pun nak raya sebab family aku ramai tak balik raya first tuh. Eksaited-lah Amuh balik, tapi Amuh jelaa ada. Dengan Kakngah. Yang lain? Semua beraya rumah mentua. Dahlah semua duk KL, kalau duduk tepi rumah ni takpelah jugak.

Ohhappydaybook_large
Basikal Wani XD

Nenek aku pulak hari raya kedua ke Qatar -___________-""" Bersama-sama sepupu dan makcik aku. Entahlah, aku tak pasti nenek aku pergi dengan siapa. So, tak raya manalah dekat Besut bagi sepupu-sepupu lain. Family aku pulak biasa balik Besut sehari je, malam dah balik Kuala Terengganu balik. And abang-abang dan kakak aku yang balik raya kedua malam tu memang tak sempat ah jumpa nenek aku.

Ingat raya ni aku tak beraya mana sebab cikgu dah janjikan kuih raya untuk dijadikan kudapan sewaktu hari raya. Tapi aku memang tak nak syok beraya sangat kan sebab err sebab err err aku kan nak PMR dalam masa kurang sebulan setengah. Doakan aku berjaya dan dapat straight A's PMR dan SPM #awal ouh tapi tak apa ah awal-awal pun. Kehkeh :D

Oh nanti nephew and nieces aku akan stay sini beberapa minggu. Aku cakap dengan Syafiqah, terkejutttt dia sebab anak-anak sedara aku 'kan lima orang! Tetiba aku dapat adik -,- And maybe Bareera comel cun cun puit puit pipi tembam tom tom bak #abaikan akan diasuh di sini. InsyaAllah laaa. Aww aww aww! Bareeeeraaaa! Miss youuuuu XOXO

#lame tak jumpe Zunah T_T

K ahh, aku nak chow. Kepada Piah, Piqah ngan Didi, bace ahh ppuahhh hatii gitu! Pah ni saye update letok name awok sajee. Dangke dangke dangkeeeeeee! HEHEHEEHHEHEE. Ho, Piqahhhh! Cerpen nge novel nanti ah saye UNLOCK blog tu. KUIKUIKUIIII. Hai Piah! Didiiiiiiiiiiiiiiiii. Jangan pakse saye update. Oke oke baiiiiiiii
Post a Comment