Hari ini sangat aneh! What a strange day!

Tumblr_lnm7wcyq9s1qj363qo1_500_large

Assalamualaikum loves  Hehe. Tetiba je hari ini aku rasa macam ada fireworks sekeliling aku! Alaa, fireworks yang warna warni kat langit tu bila meletup :) Aku tak rasa 'wonderful', tapi hari ini MEMANG lebih baik daripada semalam! Ni nak nyanyi lagu Fireworks by Katy Perry ni, hahaha. Aku tak adalah terlalu gembira, tapi boleh dikatakan overjoyed laaa. Kuikui.

No, no. I'm not exactly happy. Cuma perasaan ni rasa macam okey je, tak emosional emosional dah. Macam setiap hari Rabu. Err err, sila tunggu hari Rabu ya baru aku emosi -.-" Memang aku perhati jugak diri sendiri. "Eh, baru terperasan setiap hari Rabu bermula minggu sebelum exam trial aku sentiasa emosi." detik hati aku. Dan after that, aku baru teringat yang aku exam Sejarah hari Rabu.
#betullaa, emosi main peranan jugak ketika menghadapi peperiksaan :')

Oke lupakan Sejarah, nanti aku sobs sobs. Hari ini banyak perkara yang ajaib berlaku (walhal taklah ajaib mana pun, saja je xD). Tapi rasa macam pelik dan anehlaa sedikit kan. Aku pergi sekolah, bergelak berguling dengan Sofiah je memanjang. Lepas tu bertumbuk bertampar dengan 'Ainul dan akhirnya aku pergi pukul injection spot beliau. Zassssss! Lalu beliau berdendam -.-


Balik rumah, jaga anak saudaraku, Bareera tengah tidur kroh kroh sambil tengok tivi (akulah tengok tivi, si baby tu tengah tidur macam mana nak tengok -,-). Tengok cerita Indon sebab Ummi tengah tengok. After that Ummi pi dapur dan masak. Aku tengoklah cerita Bujang Sepah. Memang aku tak tahu apa kejadahnya makcik nenek kebayan tu ada dalam cerita duk intai intai. Tumbok kang.

Lepas tu, tidur. Tapi tak boleh tidur, guruh kuat. Aku pun baca buku Narnia. Tettt! Habis dah buku first. Kuikui. Yang first tajuk The Magician's Nephew. Second, The Lion, The Witch and The Wardrobe. And so on lah. Kalau nak tahu macam mana boleh tetiba ada Wardrobe tu, silalah baca The Magician's Nephew. Tetiba nama watak utama macam kenal, iaitu Digory. Cedric Digory bukan dalam cerita HP? :P
#ada je penangan Edward Cullen kat mana mana HAHA

Oh, habis The Magician's Nephew tu aku online-laa. Tetiba teringat pulak hari kat sekolah yang sangat pelik dan aneh. Bukak blog, dan tengok header.

"Ohhhhh! Penangan blog! Whimsical and bizarre world. It becomes reality, then."

Kuikui. Aku pun senyum sengih sorang-sorang. Patutlah pelik semacam je peristiwa hari ini. I had fun with Syafiqah. Lepas tu lepas tu, adalah beberapa puak yang baik hati sangat hari ini Nak nangis rasanya sebab terharu :') #boleh tak korang tolong abaikan aku hari ini :\ Kan best kalau hari-hari macam ni. Aku tak payah dah emosi, penatlah stres aje memanjang -.-

Kbai.
thestrangethingisthatiloveyou:P

Comments

  1. thestrangethingisthatiloveyou:P

    ehem ehem xD

    ReplyDelete
  2. Fifi, kak didi ada buku Narnia "the voyage of the dawn treader". dh bace blom?

    ReplyDelete
  3. thestrangethingisthatiloveyou Chi! Muahahahahaha


    -ThechiomellXFiles-

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers