Jauh-jauh, namun makin dekat-dekat.

Tumblr_lphieaoxwm1qzfebyo1_1280_large

Assalamualaikum -,- Yep, aku tahu gambar Monalisa buat peace tak ada kena-mengena dengan tajuk tapi sebab dia nampak cute begini dari yang asal :P Bibir seksiii tuh! Cuma pipi je tak kembung (tiru gaya remaja-remaja sekarang). Uh-ewww! Tolonglah jangan buat Monalisa menjadi gedik. Aku tak suka orang ambik gambar pipi kembung bibir muncung. Eww eww ewwwwwwwwwww!

#lupakan hal pipi kembung dan bibir muncung

"Balik nanti saya nak pasang air-cond dan tidur!" ujar Aisyah Aqilah. Fifi cuba ber'gimme-five' dengan beliau, namun Aimi membidas.


"Bukan ke hari tu awak kata awak tak suka air-cond? Menipiskan lapisan ozon?"


Aisyah kemudiannya memberi respon, "Air-cond tu apa?"

=_____________="""


Hari ini aku hajat nak jauhkan diri dari ________ dan ________ dan ________ dan ________. Tapi nampaknya tak kesampaian. Setiap detik. Setiap kaki melangkah. Walhal selama ini aku mintak dekat tapi selalu dijauhkan. Walau bagaimanapun, kalau dah memang qadha' dan qadar, buatlah macam mana sekalipun, Allah dah tetapkan memang tetap terjadi.

Wallahu'alam.
#kesian aku mengalami seksa batin dua tiga menjak ni =.=

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers