We rest for A WHILE.

Tumblr_ltd5lzmdjy1r0ypfoo1_500_large

Assalamualaikum. Yeepee! Sekarang aku tengah rehat daripada Cabaran 30 Hari Merlin tuh. Eh, buruk sangat bunyinya dalam bahasa Melayu? -,- Kalau Merlin tu ditukarkan kepada Nada Cinta ke sedap sikit bunyi. Wett, apahal Nada Nada Cinta pulak nee? Oh okayy, aku harap korang faham ye sebab sekarang ni tengah musim Nada Cinta. #hot gitu lorrhh xD

Actually orang minat awal-awal je Nada Cinta ni sebab episod dia ada 244 SAHAJA. Yeaa, I warn you. So, aku hengaatt nak tengok sampai episod 20++ je kot takpun main tengok-tengok sampai akhir tahun ini. Walaupun heroin dia tak comel mana, hero dia pun biasa-biasa je (hensemlah jugak -,-) tapi aku sukaa hero nombor duaaaa! YEAYYYYY

Siapa? Hehehe 

Yang aku tak paham, ada ke sekolah cikgu pakai seksi macam tu? Mini skirt lagiii. Dan memang aku tak mengerti dong #huahuahua ada ke cikgu sejahat Cikgu Susan tu? Ada ke pengetua sekolah se'tak cerdik' Cikgu Rajasa tu? Serious doe, takkan tak boleh siasat dengan lebih terperinci apa yang terjadi. Dan kenapa boleh percaya bulat-bulat dekat Cikgu Susan? Aiseyhhhhman.

Tapi apa-apa pun aku sarankan korang jangan tengok cerita ni,


Sebab?
Episod dia ada 650. Mungkin aku habis SPM nanti baru tamat cerita ni. Tak pun producer TV3 boring sangat, akan stop terus je cerita ni. Stop pula dekat klimaks, memang kempunan ah makcik-makcik, adik-adik, kakak-kakak yang setia tengok cerita nehh. Hehh, tak boring ke tengok muka si Nikita tuu? Dulu Naysilla Mirdad, sekarang muka dia pulak -_-" #yea yea I know Nikita lagi comell kfine tengoklah sampai puas

Grrr.
Si Vito ni comellahhh! Kuat gagah perkasa pulak tuhh! Gentleman lagi  That's why I like him. Kalau dia tak pakai uniform sekolah, takdelah encemmm sangat, tapi bila pakai uniform sekolah, cair...cheese Double Quarter Pounder Burger ;D #tengah makan niii KIKIKI Kawan-kawan aku yang tengok sinetron ni pun sukaaaa bangettt sama Vito kan kan kannnn....? HAHA

Buffff, hari ini aku blogwalking kat banyak jugak blog. Yang aku nak ketawa sikit, ada blog yang template sebijik dan kebanyakannya guna classic template dari blogskins. Aku dulu pernah guna blogskins, tapi sekarang dah tak guna. Masa darjah enam ke lima aku guna kut ('',) Kfine dah tua sekarang. Hmm, lepas tu majoriti blog aku visit tu pasal K-O-R-E-A.
#adohaiii

Tumblr_ltbx0iduzh1qa1ii8o1_500_large
#'Ainul jangan terasa xD

Ohhh and...aku tukar link lagi korang perasan tak?

Ahad lawatan sekumpulan pelajar perempuan ke Masjid Ladang. Isnin lawatan sebahagian pelajar ke Taman Tamadun Islam. Selasa lawatan sekumpulan pelajar ke Kuala Lumpur, Melaka etc. Rabu SMK Aminuddin Baki datang melawat. Khamis lawatan ke Terengganu Trade Centre. Haiyaaaa, aku pergi sekolah selang sehari. Best pulaak duk rumah TEEHEE 

Comments

Popular posts from this blog

Snow White & The Huntsman

Beraya di rumah Zizan Raja Lawak! LOL xDD

Kawaii Photo Contest .

Followers