Tahniah! I love youuu so much Malaysia TEAMO!

23.11.11

Icity1_large

Assalamualaikum! Lamanya tak update blog ni 'kan. Aku ke Kuching, Sarawak lerr. Tapi hari ini aku tak nak cerita lagi pasal Kuching pabenda semua tuh. Terlalu happy dan eksaited dengan kemenangan skuad bola bawah 23 tahun Malaysia di Sukan SEA 2011. Oyeahhh! Fanatik bola dah aku sekaranggg, tapi takdelah terrrlalu fanatik. Kalau ada team Malaysia or Terengganu, aku tengoklah xD

Aku tengok Malaysia lawan Kemboja, Myanmar and Indonesia. Tapi tak tengok keseluruhan. Tengok separuh separuh sebab most of the time aku ada dekat Kuching, nak pergi jalan-jalan lagi nak tengok bola lagi. Pergi jalan-jalan ler dulu. Bola confirm menang LOL My heroes ; Baddrol Bakhtiar and Fakri Saarani. Biarlah ramai orang suka Khairul Fahmi Che Mat tapi aku tak ngahaha!

Selalunya aku tengok, pihak lawan mesti 'overacting' dengan kecederaan mereka. Team Malaysia pulak memang akan sedaya upaya nak elakkan kecederaan tu sebab diorang BIJAK DAN TIDAK BODOH. SYABAS, TEAM MALAYSIA! Semangat Malaysia membara sebab orang Indon kat sana tu, sentiasa menyokong pihak lawan. Tak kira laa Kemboja ke Myanmar ke. Yang Indonesia confirm-lah diorang sokong.

Memang aku tak puas hati layanan orang Indon kat Malaysia. Tak hormat lagu Negaraku. Lagi? Siap ada sepanduk;
MALAYSIA GO TO HELL

Aiseyhh. Apa yang diorang tak puas hati sangat sebenarnya ni? Last sekali terkena batang hidung sendiri. Bila Ong Kim Swee diarah keluar padang, ingat semangat pemain Malaysia keluar sekali ke? Lagilah diorang sakit hati dan nak main bersungguh-sungguh. NAK TUNJUKKAN BIARPUN JURULATIH DIORANG DIARAH KELUAR PADANG, DIORANG BOLEH MENANG!

#fifi emosi di kala menulis post LOLLL

Emm, tak puas hatinya aku bila dah habis perlawanan pun Ong Kim Swee masih tidak boleh masuk padang. So gambar kat dada-dada akhbar tentang kemenangan Malaysia tak ada gambar Ong Kim Swee bersama-sama anak-anak buahnya. Aiyohooo.

K ah malas nak tulis lagi. Hai-O ase xD

p/s: buku half of them dah sampai. baru beli 4 -_-" so sekarang ada tujuh. ada satu tu terbeli yang buku ketiga terus, buku first and second tak dak lagi. tengoklah camane x]
pp/s: CD Beastly dah beli. Harry Potter and The Prisoner of Azkaban, Goblet of Fire, Order of the Phoenix, Deathly Hallows 1 & 2 dah! yang tak beli tu yang dah tengok tapi nanti beli lah xD
Post a Comment