Meme Troll Face Obsession!!!

Assalamualaikum! Aku tengah berfacebook dengan 'Ainul dan Kakti. Kiteorang ada group tersendiri, iaitu The Happy FOUR Friends #lol Alya pun member jugak tapi dia tak online, so aku chat dengan budak berdua tu jelah. Setelah berdebat dengan Kakti suruh dia tukar Profile Picture (sebab warna pink, aku suruh tukar sebab aku jeles -_-), last sekali Kakti tukar kepada gambar ini...
Gelak guling guling aku. Then, tetiba dekat group SHAMS Form 4 2012 ada seorang budak ni hantar emoticon troll face kat atas tu dalam chat! Lalu aku, 'Ainul dan Kakti memulakan penyiasatan kat mana nak cari xD Macam-macam aku try, antaranya ialah;
(T) - sebab untuk icon 'LIKE' (Y)
(troll) - tak menjadi lah -_-
(kakti) - sebab profile picture dia troll (??)

Then, 'Ainul terjumpa. So bolehlah mengarut kat chat. Tak betul jadinya! xD

NAH!
[[171108522930776]] Trollface
Copy dan letak kat chat korang :P
KBAI! xD

Comments

Post a Comment

Popular Posts