Exhausting Day. YOU HEAR ME? Exhausting!

24230046_large

Assalamualaikum. Aaarghh, hari ni first day sekolah for 2012. Eksaited jumpa kawan-kawan. But then, sebagai pelajar form 4 kiteorang ada minggu orientasi. Perghhh, mujurlah tiga hari sahaja. Cikgu cakap batch yang lepas-lepas dua minggu buat. Derrrr, no way kalau two weeks. Hari ini sahaja pun dah cukup meletihkan. Duduk terdiam (aik, macam lirik lagu je? whatever) macam patung dan mengantuk.

There are two major factors of why aku mengantuk.The fact that semalam aku tidur lewat. Aku biasa tidur lewat masa cuti, alaaa macamlah orang lain tak -.- Lepas tuh, aku baru je habiskan Clockwork Prince petang semalam dan endingnya sangat............asdfghjkl. Boleh tak aku bunuh je semua characters dalam cerita tu? Senang cerita, tak payah aku nak tensen segala bagai.

Everyone deserves a happy ending. Tapi pheww, nasiblaa Clockwork Prince (CP1) tu ada sambungan, iaitu Clockwork Princess (CP2). Setahu aku, release date CP2 belum tetap lagi. Ada terbaca dekat internet pada 6 September 2013. My, what?! 2013?! Tahun SPM tu woi, janganlah buat naya kat aku, Cassandra Clare T^T Kenapa laa nak tahun depan. Biasanya setiap tahun dua novel dia yang keluar.

Ok, aku tak nak cakap pasal CP1 and CP2. It's torture INSIDE. Aku tahulah characters tu hanya fiction belaka, non-existent. Tapi kalau dah buat cerita, mestilah feeling feeling gitu kan. Lepas tu aku tahu lah tak semua cerita happy ending. But, bila orang dah terbiasa dengan happy ending, tak payahlah buat sad ending, nanti orang tak terima kenyataan (akulah tu kfine) orang stop baca novel kau T^T

CLOCKWORK PRINCESS MUST NOT END WITH UNHAPPINESS. I REALLY DON'T WANT TO DESPISE THE AUTHOR.

kbye
* stress terus yang ni pun -,- *

Comments

Popular Posts