Percy Jackson is a year older!


Happy Birthday to my sweetheart, Logan Lerman! I prefer to call him Percy because he looks just like Percy (pfffft?) No, if I call him Logan, it will remind me of Wolverine -..- Anyway, happy birthday Percy Jackson a.k.a Logan Lerman! You're 20 years old now! 4 years older than me Y.Y Colin Morgan is 10 years older than me. Aww aww! Why are we all so old -_-

Sebenarnya ramai birthday orang hari ni. Antaranya ialah;

  • Kak Didi
  • Amir Hamdan
  • Gunawan Mahmood


So happy birthday to all (walaupun pada hakikatnya hanya seorang sahaja yang akan baca ni iaitu Kak Didi, manakala Amir Hamdan tak pernah tahu aku ada blog, dan Gunawan Mahmood memang jauh sekali nak mengenali diriku insan yang kerdil ini T^T)! Semoga sentiasa dimurahkan rezeki dan menjadi lebih matang dengan bertambahnya umur kalian :')

Amir Hamdan ialah kawan sekolah rendah aku. Sekarang dah tak contact, aku ke dia yang sombong, entahlah -_- Gunawan Mahmood pulak ialah penulis novel Renyah, iaitu novel KOMSAS yang dikaji oleh pelajar-pelajar tingkatan empat di negeri aku dan beberapa buah negeri lain. Novel tu best lah jugak tapi aku tak suka sangat bahasa dia sebab macam berulang-ulang. #Cis, macamlah aku ni penulis yang baik o.O

AAAAAAAAAAAAAA. Bestnyaaaa Colin Morgan dan Logan Lerman dua-dua lahir bulan Januari sama dengan aku! Mungkin sebab tu aku minat diorang! Perangai sama kot. lolololol
Birthday aku 14 Januari, aku tak cerita lagi. Nanti aku cerita. Sebab nanti Abang balik nak sambut birthday Abang pulak, biarlah lambat pun. Birthday Abang 16 Januari. Heee Bareera balik yeay! Love youuuu!

Nanti aku cerita. Hari ni tak sempat. Tunggu cuti Raya Cina okay!

Comments

Post a Comment

Popular Posts