Posts

Showing posts from August, 2012

Jatuh cinta, falling in love :3

Image
Assalamualaikum.

Haaa, korang pernah jatuh cinta? I bet semua orang pernah kot. Yang tak pernah tu mungkin kanak-kanak berumur 10 tahun ke bawah -___-" Amboi, tetiba aku cakap pasal cinta hari ini. Tak pernah pernah aku cakap pasal benda alah ni? Alah sangat ke benda ni untuk pelajar sekolah a.k.a remaja macam aku ni? Aku rasa tak, sebab benda ni dah memang lumrah kehidupan setiap insan. #Rasa macam nak buat karangan Bahasa Arab pulak xD

Okay, honestly, all this while, I'd been avoiding to talk about this strange thing called love. When I say love, you know which love that I mean. That romantic feeling you have when you are around 'someone special'. Yeah, that kind of love. Senang cerita kalau dalam Bahasa Melayu, CINTA. Memang aku sangat cuba untuk tidak bercakap soal cinta antara lelaki dan perempuan ni.

Mungkin sebab aku ni terdidik dalam suasana sekolah agama. Yalah, 'couple' memang bukan trend sekolah agama. Hubungan lelaki dan perempuan pun terbatas, cak…

Followers