Jamuan Akhir Tahun di Awal Tahun

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.


Pada hari Ahad lepas, iaitu 24 Mac 2013, ada jamuan akhir tahun, kelas 4 Bukhari tahun lepas. Sebab duit kelas berlambak lagi so macam taktau nak buat apa. Sebenarnya jamuan ni dah lama tertunggak. So kiteorang pun gi buat dekat A&W Pantai Batu Burok Terengganu (cewah macamlah ada A&W kat lain in Terengganu ni lololol)

Bukan nak cakap laa kan, tapi dalam A&W tu panas sangat OK! Dahlah memang musim panas sekarang ni, aircond tak pasang -_-" So memang kiteorang makan dalam keadaan panas sambil merungut. Aku tahulah panas dunia je ni, tapiiiiiiiiiiiiiii......tempat orang ramai datang kot. Takkanlah nak serve pelanggan dalam keadaan macam tuh. Jadi, A&W Kuala Terengganu, please.......untuk kemudahan orang lain. Kiteorang dah tak pergi dah pun lepas ni. Fokus SPM #Lah sangat


This is us, eating...well, baru lepas makan kot ni. Eh tak. Yang gambar atas tu tengah makan, harap maklum gambar aku tak nampak dilindung oleh Nani yang semangat bergambar tuh. Takpe takpe at least aku ada dalam gambar, tak macam CF yang sedang ambik gambar so dia takdelah xD Gambar bawah tu semua dah kenyang makan so ambik gambar lagi -_- Aku takde dah masa tu, gi dating ngan Wani kat pantai :3

Makanan yang disediakan ialah burger daging (two pieces of meat), ayam seketul seorang, air float (yang dah cair sebab terlalu 'panas', k). Then ada orang beli desserts, iaitu donat Big Apple. Nyamnyam. So kiteorang melantak sampai "se'ehan" bak kata Dini -_- Aku tak tahu nak explain maksud "se'eh" tu, macam terlampau kenyang sampai tak boleh makan lagi dah, haaa macam tu lah kot xD


Tomey tak baju Wawan titew? *ewww* Wawan a.k.a Wani atau nama sebenarnya Syazwani ialah partner aku dalam kelas. Aku duduk bersebelahan dengan dia lah. Dia ni lawak. Dan bengkeng XD Garang okay, tapi tak ah garang dengan aku. Dia pendiam je, tapi diam dia tu yang lawak -_- Kiteorang sangatlah cool, kiteorang cool cool~ #Trademark

Umm, kiteorang antara enam orang pelajar 4 Bukhari yang masuk 5 Muslim T_T Tapi dua orang daripada enam itu telah transfer ke 5 Bukhari kerana ada pelajar yang ingin masuk ke 5 Muslim. Orang itu ialah SM - Didi tomeyyy and Bayyin al kalimah -..- Diorang kira pelajar exchange dengan Nabil, Amir Khair, Izuddin dan Adam. Unik kan pelajar exchange ni? Dua lawan empat -_-" Misterrriii! Sebenarnya aku dan Wawan juga diajak exchange tapi....kami setia XD


Ni we alls~ Boys from left: Amirul Amir, Ariff Luqman (ketua kelas 4 Bukhari), Razin, Anwar (ex 4 Bukhari yang telah ke ASIS), Abdul Rahman dan Fakhruddin. Girls from left: Ema Evo Nur, Fieq, CF Nadira, Shiela, Liani, Tommy aiskrim (for the day), Piah osem, Dini oren, Diana, Didi SM, Alya misteri Zira, seseorang, Wawan, Piqah Bonda, Bayyin and Nani polkadot. Harap maklum gambar Aishah Munirah tak nampak sebab susunan manusia masa ambik gambar ni sangatlah aku tak paham.


Aku siriyesli tak paham motif gambar ni diambil. Adakah candid? Hanya Aishah sahaja yang tengok camera. Oh dan Nani. CF forever misteri xD Dini?!??!?!?! WHAT HAPPENED TO YOU?! Piah steady sebagai ibu kepada kami semua wahhahaa #aku rasa aku mengarut sangat malam ni maybe lepas tensyen kot setelah buat nota Sejarah dua hari dua malam tanpa henti -_-

OH! Dan pada hari jamuan tersebut....baru aku sedari bahawasanya birthday seseorang! Birthday Tommy! Tommy selaku aiskrim pada hari tersebut, bukan kerana beliau sponsor aiskrim tetapi pakai tudung warna aiskrim pelangi yang paddle pop tu xD So, happy birthday, sanah helwah, selamat hari lahir, sengil chukka hamnida, ya Puteri Aimi Athira binti Raja Musa! Sweet 17!


Tommy ni sebenarnya orang panggil dia Temi kerana Puteri Aimi tu, tetapi setelah berkenalan dengan aku dan 'Ainul masa form 2, kiteorang telah reka nama baru untuk beliau iaitu Tommy. Lepas tu jadi Timmy Turner -_- tapi aku tetap panggil dia Tommy and she doesn't even care. Dia baik sangatttt, tersangatt. Semenjak kawan dengan aku je jadi jahat sikit xD

Semoga awak terus jadi insan yang solehah dan baik hati seperti selalu, Tommy! Dengan bertambahnya usia, bertambahlah juga kematangan dan keimanan kita, insyaAllah. Love you always, Tommy! Terharu rase awok gi Langkawi beli bookmark ke semue orang! Saye hepi sangat sebab saye kan suke membace xD Hihihi. Peace Tommy! :)

Selalu je kalau ada jamuan, mesti ada birthday classmate aku -.- Masa Form 3 dulu jamuan iftor, birthday Arif Hasanuddin (oh he was absent during 4 Bukhari 2012 party 'cause he had Physics class to attend)! And now.....birthday Tommy! Nampak sangat birthday aku takkan ada orang buat jamuan kelas ke apa sebab terlalu awal tahun -_-' Takpelah, itewww redhaaa jew. #K


Gonna miss 4 Bukhari. I didn't truly belong in 4 Bukhari, I originated from 4 Muslim. But I transferred, it's like a faction transfer *lol Divergent much*. So whenever someone mentions 4 Bukhari 2012, I never include me in, but I don't think I'm with 4 Muslim, too. It's just a Divergent true nature lolololol. But I belong with my friends in 4 Bukhari, my best friends; Alya, Auni, Nadhirah, Syazwani, Sofiah, Syafiqah, Sabrina... And those close friends; Dini, Didi, Tommy, Bayyin, Shiela, Nani, Aishah, Ema, Diana, Fieq, CF and Liani...

Sekarang aku 5 Muslim. Rata-rata pelajar dari 4 Muslim dulu. I'm really back where I truly belong, Abnegation. Lolllllllllllllllllllll what's wrong with mehhh xD Now reading Insurgent: Book Two of Divergent. Caleb hasn't betray anyone yet... YET! I wish he didn't ;^;

Tumblr_miuaxeqmng1rtcj13o1_500_large

I'm just Normal. I have all those five factions in me. Peace out yo 

Comments

Popular Posts