I think I love you but I'm afraid~

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.

Large

It should be, "Hi, I'm cute." -_- Takde apa pun nak tulis hari ini. Baru je balik dari sekolah tiga jam yang lampau :D Sebab jadi penyambut tetamu untuk Majlis Apresiasi SHAMS 2013 (atau sebenarnya majlis anugerah kecemerlangan tapi panjang sangat kot nama tu xD). Aku, Kakti, Bonda Syafiqah, Sabrina, Adni, Maizatul and Wawan. Kiteorang tak dapat anugerah pun, so...jadi jelah penyambut tetamu selama dua jam ._.

Tommy dan Alya yang dapat anugerah telah berkata kepada aku, "Ayu and sopan je Fifi..." dan aku memandang Wawan dengan wajah -_- lalu membebel, "Memang ah sopan...takkan nak rock pulak. Jemput masuk makcik!!!" sambil buat wajah gangsta xD Then ada makcik lalu, berubahlah gangsta tu kepada sopan kembali --" Lumrah penyambut tetamu memang macam ni...kena sopan selalu *tangan ke atas mata ke bahu* XD

Exam mid year lepas PRU13 nanti. Adohai. Dan aku masih di sini, menaip... T_T Jom tukar topik.

Emrro_0a01w_large

Hmmm...entri-entri aku sekarang banyak jiwang, kan? Takpe ah, alam remaja lololol. Sebenarnya perasaan aku pun tak pasti. Jatuh cinta ke, crush ke, biasa-biasa ke, kawan je ke... Dan aku malas nak ambik kesah sebab... Perlu ke pikir? -_- Buat seteres sahaja. Lambat lagi pun nak kawen (aku tak nak kawen awal, k xD)

Haa! Cakap pasal kawen! Aku tak hengatttt! Kak Intanurulfateha dah kawen! *memang ketinggalan zaman budak ni* Aku dah lama baca entri Kak Intan tapi aku tak ingat nak cakap cakap kat sini sebab aku terlalu sibuk cakap pasal menda lain *snifffff* Tahniah Kak Intang dan pasangannya, Dak Ipang! Aku follow jugak ah blog Kak Intan ni. Daripada blog Kak Intan masih dot blogspot, sampailah dah tukar ke dot com. Hihi. Best jugak baca review kawen beliau :>

Yang paling aku suka part yang guestbook. Aku memang suka menda-menda macam guestbook tu. Aku pernahlah pergi kenduri dekat KL dulu, rumah Auntie Sara kawan lama merangkap jiran lama Ummi, anak dia nama Fifi kawen (-_-"). Cute sangat wedding Kak Fifi tuh! The most beautiful wedding I have ever attended! Hahaha. Guestbook dia sangat comel, siap ambik gambar dengan kamera polaroid tu. Berkenan sunggoh. Nanti kawen nak buat camtu jugak, tapi buat sendiri, ai kan kreatif xD

Banner wedding diorang. Why whyyy so chumils

Ni booth untuk guestbook

Ni guestbooknya...comellllll sangat T_T

 Ada jugak candy booth. Cute sampai speechless~

 Ni eksyen lebih sebab nama Fifi jugak, so... -_-

Tetiba pulak post pasal wedding Kak Fifi segala bagai xD But still aku sangat berkenan dengan guestbook tu, well, sebagai pengawas siber dan seorang yang mencintai cute art, memang ahhhh aku sukaaaa! Nanti insyaAllah besar nanti nak buka syarikat FAA yang menghasilkan komik cute dan everything cute! FAA tu besides stands for Fatin.Athirah.Azmi, is also Fifiey, Auni and Alya loll # (oh and maybe some novels?)

Keep in mind that you're going for a doctor, Fiey -_-

Tumblr_mhrh3xquip1s3w4ipo1_400_large

For whom? T__T There's this guy. I don't know about him. He's just so nice and everything. I love him. I do, but it limits as a love for a friend. But sometimes when I talk to him I feel really nervous and... (actually I am nervous to everyone from the opposite gender lollll) but yeah. I don't think the words up there are meant for him, by the way...but I sort of think more about him nowadays. Concern.

Goodbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 

Comments

Popular Posts