Raya - Salam Aidilfitri semua.

Assalamualaikum warahmatullah semua!

Dengan ini, aku, Fifiey Azmi ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua insan yang rajin baca blog ini. Aku juga ingin meminta maaf kerana terlambat ucap yakni pada hari raya kedua, selain dah lama tak update blog ini. Maaf zahir dan batin. Salam kosong-kosong. Tapi kalau orang pergi beraya rumah awak jangan bagi air kosong je, ye. Jamulah juga teh atau mana-mana air manis yang enak supaya orang rasa nak beraya lagi ke rumah awak dan sebab air dah manis, duit raya boleh kurangkan #ehhhhhhhhhh

This year semua adik-beradik raya kat Terengganu. First day Syawal, as usual turun ke Besut. Ada buat BBQ, gotong-royong lah keluarga besar kami ni. Malamnya feasting together nyums. Seingat aku tahun ni antara raya yang stay rumah nenek sampai malam. Before ni memang usually balik petang, lepas dah beraya rumah tok-tok sedara semua. Tapi kali ni stay sebab BBQ tu lah. Ablong and family tidur sana terus. Aku dan yang lainnya balik before 12 midnight, sebab sebelum tu ribut petir dekat Besut. Siap blackout lagi rumah nenek aku tu. Dengan tikar tikar getah terbang huahuahua

Balik raya seminggu je. Buka cuti nanti terus mid sem test. Doakan.

Comments

Popular Posts