Still feeling like missing home

Assalamualaikum. Life has been great, alhamdulillah. But tak sama macam dulu. If dulu terkawal dengan bi'ah sekolah agama, sekarang tak dah... Honestly I miss my 5 Muslim mates. I miss them. Mujurlah baru ni raya dapat beraya dengan diorang, tapi makin rindu jadinya.

Bukan apa, aku rindu sebab diorang memang sangat sporting, caring, and very understanding. They know bila aku emo and bila aku emo, diorang faham. Payah ah nak terang. Because dengan diorang, I become myself totally. Bila kat sini, memang aku tak macam masa aku di sekolah. I'm a different person here. Huhu. Not that I blame the people here. Tapi mungkin sebab tak terbiasa lagi. Still I doubt it I'd be as comfortable as I was in 5 Muslim, here, in PASUM or specifically SH3.

SH3 memang gempak. Tapi aku rasa kosong je /.\ Rasa rindu 5 Muslim sesangat. Mana nak cari lah diorang semua tu. Takde Wani, Sab, Aishah, Sarah N Sarah Siti, Aisyah Aqilah, Mirah, Dora, Nurul, Maiiii, Mekna, Kakmingg, Zati kakak tiri lol, Ada, Kiera, Adib, Nabil, Izuddin, Amir Khair :''')

Tak sama.

Well, I hope they are doing great wherever they are. InsyaAllah if ada jodoh dapat gather reramai lagi. Tapi macam susah je sebab ada beberapa orang yang akan fly oversea nanti. Tak termasuk orang yang menaip ni ahahahaha :3

p/s: Apa pasal tetiba rindu ni eheh

Comments

Popular Posts